Excellent Leader Program

Program

Szczegółowy program 4 szkoleń składających się na Excellent Leader Program: Od specjalisty do menedżera, Główne wyzwania menedżera, Praca z pracownikiem, Praca z zespołem, Kompetencje emocjonalne.

Tworzenie przestrzeni na leadership

Idea

Skuteczna zmiana – w tym przypadku wprowadzenie do praktyki zarzadzania kompetencji przywódczych wymaga skuteczności na czterech płaszczyznach:

  • Wiedza – wiem co powinienem zmienić
  • Umiejętności – wiem jak to zmienić
  • Motywacja – rozumiem sens zmian i chcę tej zmiany
  • Przestrzeń na zmianę – znajduję przestrzeń na wdrożenie zmiany

Rozwój menedżerów zwykle zatrzymuje się na czwartej płaszczyźnie – „jak tylko znajdę na to czas to się tym zajmę”.

W ramach Excellent Leader Program zaczynamy od tego szkolenia, aby menedżerowie stworzyli sobie możliwość poświęcenia części czasu na wdrożenie umiejętności leaderskich. Jednym z rezultatów szkolenia będzie więc szczegółowy plan – dla każdego uczestnika indywidualny co powinien zrobić, aby mieć możliwość wdrażać umiejętności z kolejnych sesji ELP.

Jako, istnieje wiele nieporozumień dotyczących różnic między przewodzeniem uczestnicy poznają jasny podział, które z kompetencji odpowiadają funkcjom menedżerskim, a które leaderskim.  Excellent Leader Program jest adresowany do niższej i średniej kadry menedżerskiej – w związku z tym rozwój będzie dotyczył obszarów, na które uczestnicy będą mieli bezpośredni wpływ – podnoszenie zaangażowania,  obniżanie rotacji, kształtowanie kultury współodpowiedzialności, nadawanie sensu i znaczenia wykonywanej przez pracowników pracy.

Nakreślenie ścieżki operacyjnego leadershipu będzie osadzone w kontekście VUCA (zmienność, niepewność, złożoność, niejednoznaczność). Realizowanie celów postawionych przez menedżerami – podnoszenie efektywności poprzez wzrost zaangażowania i  obniżenie rotacji będzie uwzględniało rzeczywistość intensywnie nasyconą zmiany i wszystkimi jej konsekwencjami (dla menedżera, dla zespołu i dla interesariuszy zespołu).

Program

1. Wstęp do leadershipu operacyjnego

  • Różnice pomiędzy zarządzaniem i przywództwem
    • Rola i powinności względem zespołu, organizacji i interesariuszy
    • Cele
    • Kompetencje
    • Codzienne działania leadershipowe vs. zarządcze
  • „Duże” modele leadershipu vs leadership operacyjny
  • Leadership operacyjny
    • Możliwy do wprowadzenia na poziomie codziennych działań
    • Mierzalny i określony w kryteriach sukcesu

2. Stopnie przywództwa wg Maxwella

  • I poziom – przywództwo bazujące na stanowisku
  • II poziom – przywództwo bazujące na przyzwoleniu (relacje)
  • III poziom – przywództwo bazujące na produktywności (osobista skuteczność)
  • IV poziom – przywództwo bazujące na rozwoju innych
  • V poziom – szczyt autorytetu (nie dotyczy Excellent Leader Program
  • Droga od leadershipu do rezultatów
    • Trafny dobór stylów przywódczych
    • Stosowanie odpowiednich narzędzi
    • Poprawa klimatu/ atmosfery w zespole
    • Wzrost zaangażowania pracowników i obniżenie rotacji

3. Dlaczego menedżerowie nie zostają leaderami?

  • Charakterystyka pracy typowego menedżera w Polsce
    • Dużo pracy operacyjnej
    • Wiele tzw. „pożarów” – menedżer jako strażak
    • Zadania pilne i ważne wg Matrycy Eisenhowera
    • Niewiele czasu inwestowanego w przyszłość zespołu
  • Bariery utrudniające inwestowanie w zespół
    • Bariery mentalne
    • Brak wiary w skuteczność pracowników
    • Brak zaufania do trafności decyzji i jakości wykonywanej pracy przez pracowników
    • Chęć bycia niezastąpionym
    • Bariery związane z workflow zespołu i menedżera
    • Presja czasu
    • Zadania są wykonywane szybciej przez menedżera niż przez pracowników
    • Niski priorytet
    • Brak jasnych oczekiwań ze stony organizacji dotyczących podnoszenia efektywności poprzez wzrost zaangażowania i obniżanie rotacji

4. Stworzenie przestrzeni na leadership operacyjny

  • Fotografia dnia menedżera
    • Jaką część dnia menedżer poświęca na pracę specjalisty?
    • Jaką część dnia na pracą zarządczą?
    • Jaką część na pracę leadershipową?
  • Uwolnienie czasu poświęconego na zadania specjalisty
    • Analiza wszystkich zadań operacyjnych wykonywanych przez menedżera
    • Podział zadań, na które członkowie zespołu mogą już dziś wykonywać na podobnym poziomie jakościowym / czasowym oraz na pozostałe
    • Określenie jakich kompetencji brakuje zespołowi, aby ten mógł przejąć całość zadań operacyjnych menedżera
    • Stworzenie planu rozwojowego dla zespołu i poszczególnych pracowników
    • Kolejność przekazywanych kompetencji
    • Przypisanie konkretnych pracowników do poszczególnych kompetencji
    • Zobowiązanie na osi czasu do kiedy to się wydarzy

5. Przygotowanie zespołu do przesunięcia działań operacyjnych z menedżera na pracowników

  • Expose zmiany
    • Cel, uzasadnienie i korzyści
    • Zachowania i postawy oczekiwane i nieakceptowane
    • Konsekwencje w obu scenariuszach
  • Omówienie potencjalnych wątpliwości i trudnych sytuacji

6. Przygotowanie zespołu do przejęcia zadań operacyjnych menedżera

  • Przypomnienie matrycy dojrzałości pracownika wg Blancharda
  • Umiejscowienie pracowników dla matrycy dojrzałości dla kompetencji, które menedżer  przekaże zespołowi
  • Dobór formy zarzadzania rozwojem
    • Instruktaż
    • Trening
    • Coaching
    • Mentoring
     

7. Uruchomienie peer mentoringu w zespole

  • Najważniejsze pojęcia
    • Peer mentoring – rozwój prowadzony przez współpracownika
    • Highliers – ci, którzy osiągają w danym obszarze najwyższe wyniki
    • Underachievers – ci, których wyniki są poniżej średniej
  • Wprowadzenie peer mentoringu do zespołu
    • Zakomunikowanie wprowadzanej zmiany
    • Ustalenie par peer mentoringowych
    • Określenie obowiązków i odpowiedzialności  peer mentor’ów i peer mentee
    • Określenie roli menedżera w procesie – w jaki sposób będzie monitorował, wzmacniał i  egzekwował proces rozwoju

8. Podsumowanie szkolenia i action plan

  • Plan wdrożeniowy
    • Start
    • Stop
    • Kontynuacja
  • Kryteria sukcesu
  • Oś czasu

Zaangażowanie

Idea

Instytut badawczy Gallupa udowodnił w badaniu 900 000 zespołów wpływ zaangażowania na efektywność. Zaangażowane zespoły osiągają wyższe KPI’s, a zaangażowane organizacje osiągają wyższą wartość.

Najnowsza edycja globalnego badania w latach 2014-2016 Gallupa wskazuje, że tylko 15% pracowników w 155 krajach na całym świecie jest zaangażowanych w swoją pracę. 22% jest aktywnie niezaangażowana czyli sabotuje produktywność zespołu.

W świecie, w którym z jednej strony istnieje silna presja na podnoszenie efektywności, a z drugiej pracownicy co raz wyraźniej mówią o life-work balance i nie mają gotowości do pracy po godzinach, kluczową drogą podnoszenia efektywności jest wzrost zaangażowania i uruchomienie w ten sposób pełni potencjału zespołu.

Na podstawie wyników badania, Instytut badawczy Gallupa opracował metodykę, która krok po kroku przeprowadza menedżera i zespół przez proces podnoszenia zaangażowania zespołu.

Szkolenie da menedżerom wiedzę i umiejętności, aby podnieść zaangażowanie w swoim zespole.

Program

1. Budowanie zaangażowania Q12 – analiza odpowiedzi na 12 pytań:

  • Odpowiedzi na pytania od 1 do 5 przewidują ryzyko rotacji w zespole
  • Odpowiedzi 1-12 wskazują poziom zaangażowania w zespole

Sekcja A.
Czy mam wszystko czego potrzebuję aby dobrze wykonywać swoją pracę?:

  • Wiem czego oczekuje się ode mnie w pracy.
  • Mam materiały i wyposażenie potrzebne do tego, aby właściwie wykonywać swoją pracę.

Sekcja B.
Czy mogę dawać z siebie to, co mam najlepszego?:

  • W pracy mam możliwość wykonywania codziennie tego, co robię najlepiej.
  • W ciągu ostatnich siedmiu dni otrzymałem(am) pochwałę lub wyrazy uznania za dobrze wykonywaną pracę.
  • Wydaje mi się, że mój przełożony lub ktoś inny z mojej pracy troszczy się o mnie jako o osobę.
  • W mojej pracy jest ktoś, kto zachęca mnie do tego, abym się rozwijał(a).

Sekcja C.
Czy mam poczucie przynależności do zespołu/firmy?:

  • Wydaje mi się, że w pracy liczą się z moją opinią.
  • Misja i cel działania firmy dają mi poczucie, że moja praca jest ważna.
  • Moi współpracownicy są wewnętrznie zdeterminowani, aby wykonywać swoją pracę na    najwyższym poziomie.
  • Mam w pracy bardzo bliskiego przyjaciela.

Sekcja D.
Czy mam możliwość rozwoju?:

  • W ciągu ostatnich sześciu miesięcy,    ktoś w pracy rozmawiał ze mną o moich postępach.
  • W ciągu ostatniego roku miałem(am) w pracy możliwości uczenia się i rozwoju.

2. Przełożenie analizy wyników badania Q12 na pracę z zespołem:

  • Przełożenie odpowiedzi w poszczególnych sekcjach pytań Q12 na Piramidę Potrzeb Gallupa:
    • Sekcja A. Podstawowe potrzeby
    • Sekcja B. Indywidualne potrzeby
    • Sekcja C. Przynależność do zespołu
    • Sekcja D. Potrzeba rozwoju
  • Wykorzystanie Modelu Ścieżki Gallupa do przełożenia wzrostu zaangażowania na poprawę wyników finansowych:
    • Mocne strony
    • Dopasowanie
    • Świetni menedżerowie
    • Zaangażowanie pracownicy
    • Zaangażowani klienci
    • Zrównoważony wzrost
    • Poprawa wyników finansowych
  • Praca z arkuszem Build Engagement and Collaboration:
    • Zdefiniowanie elementów Q12 budujących  zaangażowanie. Wybór kluczowych
    • Co pomaga a co przeszkadza w osiągnięciu tego elementu
    • Ustalenie działań SSC (start-stop-continue).

3. Utrzymanie zaangażowania w procesie zmiany

  • Trójkąt zmiany
    • Motywacja
    • Wiedza
    • Umiejętności
    • Środowisko
  • Psychologiczne etapy reakcji na zmianę (Kubler-Ross)
    • Zaprzeczanie
    • Negocjacje
    • Gniew
    • Depresja
    • Akceptacja
  • ­Reakcje emocjonalne na zmianę Lazarus, Folkman)
    • Wstępna ocena sytuacji
    • Pobudzenie
    • Ocena stopnia poradzenia sobie z sytuacją
    • Reakcja emocjonalna
    • Następstwa indywidualne
  • ­Umiejscowienie kontroli
    • Zewnętrzne: tendencja do postrzegania szczęścia i losu jako czynników mających duży wpływ na nasze życie
    • Wewnętrzne: tendencja do twierdzenia, że kontrola leży w nas samych i możemy ją sprawować nad otaczającym światem

4. Podsumowanie szkolenia i action plan

  • Plan wdrożeniowy
    • Start
    • Stop
    • Kontynuacja
  • Kryteria sukcesu
  • Oś czasu

Obniżanie rotacji

Idea

Wielu menedżerów doświadcza wysokiej rotacji w swoich zespołach.  Przyczyn szukają w zjawisku rynku pracownika, nieefektywnych procesach rekrutacyjnych oraz specyfice branży. Tymczasem można zaobserwować, że w organizacjach, w których jest wiele zespołów o podobnej specyfice poziom fluktuacji kadr jest różny.

Ta sama organizacja, specyfika i dział HR – różnica jest w menedżerze, który zespół prowadzi. W rzeczywistości to menedżer i jego codzienne działania mają największy wpływ na decyzje pracowników dotyczące ich przyszłości zawodowej. 

W 2008 roku Google uruchomił wewnętrzny projekt pod nazwą Project Oxygen mający określić „co czyni menedżera świetnym”. Na podstawie tych badań zidentyfikowano 8 zachowań, które są wspólne dla najbardziej wydajnych menedżerów Google. Wprowadzono je do programów rozwoju menedżerów.

Okazało się, że szkolenie i propagowanie wśród menedżerów tych ośmiu zachowań, spowodowało poprawę zarządzania w Google i wyniki zespołu, takie jak retencja w zespole, satysfakcja pracowników i ich wydajność w kolejnym roku.

Ponieważ wraz ze wzrostem rozmiarów i złożoności firmy wzrosły również wymagania wobec menedżerów i liderów, 10 lat później zdecydowano się ponowić badanie.

Tak powstało „10 zachowań niezbędnych jak tlen” najlepszych menedżerów Google (2 spośród zachowań z poprzedniej listy zostało zaktualizowane, a doszły kolejne dwa):

  • Jest dobrym coachem.
  • Wzmacnia zespół i nie stosuje mikrozarządzania.
  • Tworzy integracyjne środowisko zespołowe, wykazujące troskę o sukces i dobre samopoczucie członków zespołu.
  • Jest produktywny i zorientowany na wyniki
  • Stosuje otwartą komunikację - słucha i dzieli się informacjami.
  • Wspiera rozwój kariery i regularnie omawia postępy poszczególnych osób.
  • Ma jasną wizję i strategię dla zespołu.
  • Ma kluczowe umiejętności techniczne, które pomagają doradzać zespołowi.
  • Współpracuje w różnymi działami w organizacji.
  • Ma odwagę podejmowania decyzji.

Program

1. Wprowadzenie do zarządzania retencją

  • Pull Factors
    • Dlaczego pracownicy przychodzą do firmy?
    • Co ich przyciąga do firmy?
  • Stay Factors
    • Dlaczego pracownicy pozostają w firmie?
    • Co przytrzymuje w firmie jej obecnych pracowników?
  • Push Factors
    • Dlaczego pracownicy odchodzą
    • Jakie są najczęstsze powody rezygnacji pracowników z dalszego angażowania swojego potencjału w rozwój firmy?

2. Rotacja zaczyna się od rekrutacji

  • Candidate Journey –  brak właściwych doświadczeń kandydata powoduje, że wybieramy spośród najgorszych
  • Oczekiwania pracowników wobec przełożonych w procesie rekrutacji
    • Różnice pomiędzy oczekiwaniami generacji X, Y, Z
    • Czynniki must have
    • Czynniki motywujące
    • Rozwój
    • Poczucie sensu
    • Autonomia
  • Przedstawienie pracy zespołu zgodnie z modelem Simona Sineka
    • Why? Do czego dąży menedżer i dział
    • How? Wartości i zasady w zespole
    • What? Szczegóły pracy i oczekiwania
  • Tworzenie przestrzeni dla kandydata na ekspresję własnych oczekiwań, sądów, zadawanie pytań

3. Employee journey – czego doświadcza pracownik w organizacji i jak to wpływa efektywności i lojalność wobec pracodawcy

  • Pierwsze doświadczenia – onboarding
    • Pierwszy dzień
    • Pierwszy tydzień
    • Pierwszy kwartał
  • Rola buddiego – opiekuna wdrożenia tzw. Newcomer’a
  • Praca na wynikach
    • Instant feedback (w obie strony)
    • Jasny plan rozwojowy
    • Podnoszenie standardu pracy
  • Budowanie kapitału zaufania (model Coveya)
  • Exit Interview
    • Co zrobić, aby mógł się on odbyć z przełożonym, a nie wyłącznie z HR
    • Jak stworzyć atmosferę pozwalającą na szczerą rozmowę?
    • Jakie pytania zadawać?
    • Obszar własnego zarządzania i przywództwa
    • Obszar relacji w zespole
    • Obszar osobisty pracownika
    • Identyfikacja powodów odejścia

4. Matryca ryzyka w obszarze retencji

  • Skala ryzyka odejścia
    • Mała
    • Średnia - wartościowe, specjalistyczne umiejętności i wiedza, którymi można się podzielić lub zastąpić.
    • Duża – unikalna wiedza i umiejętności
  • Skala trudności w zastąpieniu pracownika, szacunki oparte na przykład na:
    • Zapotrzebowaniu rynku na kompetencje pracownika,
    • Istniejących ofertach konkurencyjnych
    • Trendach w wynagrodzeniach
    • Sytuacji rodzinnej
    • Zdarzeniach w zespole lub/i organizacji

5. Jak angażować innych pracowników do obniżania rotacji w zespole

  • Typy pracowników pod kątem identyfikacji i zadowolenia z pracy
    • Najemnicy (niskie zadowolenie, niska identyfikacja)
    • Zakładnicy  (niskie zadowolenie, wysoka identyfikacja)
    • Wyłączeni (wysokie zadowolenie, niska identyfikacja)
    • Apostołowie (wysokie zadowolenie, wysoka identyfikacja)
  • Apostołowie – naturalni sprzymierzeńcy menedżera w zarządzaniu rotacją
    • Kreowanie liderów zaangażowania
    • Włączanie apostołów do projektów tych,  w których pracują osoby o wyższym ryzyku odejścia
    • Współodpowiedzialność i prośba o rekomentacje

6. Podsumowanie szkolenia i action plan

  • ­Plan wdrożeniowy
    • Start
    • Stop
    • Kontynuacja
  • Kryteria sukcesu
  • Oś czasu

Empowerment / współodpowiedzialaność

Idea

62% pracowników w Polskich firmach nie jest zainteresowana tym, czy ich firma odniesie sukces. Dlatego każda organizacja stoi przed zasadniczym wyzwaniem: co zrobić, aby wszyscy pracownicy, niezależnie od miejsca i funkcji, którą zajmują w firmie brali większą odpowiedzialność nie tylko za wykonywanie własnych zadań, ale także za realizację celów wyższego rzędu, rezultatów swoich działów i całej firmy.

Menedżerowie wobec tych wyzwań powinni na nowo przemyśleć i zmienić swoje dotychczasowe metody i sposoby zarządzania i stać się architektami kultury współodpowiedzialności w swoich firmach.

Szkolenie obejmuje fundamentalne zagadnienia związane z budowaniem w firmie postaw współodpowiedzialności za rezultaty indywidualne, zespołowe i firmowe.

Istotą tworzenia kultury współodpowiedzialności jest możliwość współtworzenia tej kultury przez wszystkich pracowników. Dlatego większość ćwiczeń, wniosków i idei jest wypracowywana przez samych uczestników, czyniąc ich współwłaścicielami zasad i norm kształtujących kulturę współodpowiedzialności w firmie.

Program

1. Wprowadzenie do empowermentu

  • Dlaczego menedżerowie nie wprowadzają empowermentu?
    • Brak pewności, że pracownicy podejmą właściwe działania i decyzje
    • Przekonania menedżerów dotyczące zespołu
  • Dlaczego empowerment jest dziś koniecznością
    • Uprawomocnienie pozwala przesunąć decyzyjność bliżej problemów.
    • Empowerment przyśpiesza reakcję na wyzwanie a to podstawa zwinności
    • Współodpowiedzialność jest odpowiedzią na współczesne potrzeby pracowników

2. Perspektywy odpowiedzialności

  • Trzy perspektywy poczucia odpowiedzialności – omówienie
  • Debata oksfordzka:
    • „Czy ludzie chcą na siebie odpowiedzialność?”
    • „Co musisz dać pracownikowi, abyś miał prawo wymagać od niego odpowiedzialności?”
  • Expose – Przekazanie informacji, które zbudują poczucie odpowiedzialności pracowników

3. Filary Architektury Współodpowiedzialności

  • Przejrzystość Pracownicy rozumieją kluczowe cele i politykę organizacji, tak samo dobrze jak wymagania dotyczące ich pracy
  • Współudział: Pracownicy widzą, że mają wpływ poprzez możliwość decydowania i posiadane upoważnienia
  • Feedback: Pracownicy  dają i otrzymują  wartościowy feedback
  • Zespół:  Pracownicy mają poczucie przynależności do organizacji, którą charakteryzuje spójność, wzajemne wsparcie, zaufanie i duma

4. Model złotego kręgu Simona Sineka jako gwarancja bezpieczeństwa dla menedżera w budowaniu kultury współodpowiedzialności

  • Why?
    • Przełożenie misji/wizji firmy na cele zespołu i pracowników indywidulanych
    • Powiązanie jednych celów z drugimi
    • Komunikowanie wartości  w sytuacji podejmowania kluczowych decyzji (dlaczego tak? dlaczego nie?)
  • How?
    • Powiązanie dlaczego? z jak?
    • Dobór metod osiągania celów
  • What?
    • Jakie decyzje, jakie działania podejmujemy
  • W których momentach wykorzystywać model złotego kręgu
    • Planowanie
    • Decydowanie
    • Rozstrzyganie

5. Tworzenie kultury feedback’u w dziale

  • ­Tworzenie przyzwolenie na feedback – złote zasady przyjmowania i dawania feedbacku
  • Schemat rozmowy wg A. Culberta jako fundament dwustronnego feedbacku
    • Co z tego co otrzymujesz pomaga ci osiągnąć wyniki?
    • Co z tego co otrzymujesz przeszkadza ci osiąganiu wyniku?
    • Czy jest coś, czego nie otrzymujesz,a a chciałbyś dostawać, żeby zwiększyć swoją efektywność ?
    • Jak sądzisz, co z tego co zrobiłeś jest wysoko cenione?
    • Jak sądzisz, które z twoich działań – lub zaniechań – są nisko oceniane?
    • Czy istnieje jakieś twoje działanie, które mogło przynieść dodatkowe pozytywne rezultaty, choć nie pomyślałeś o nim lub celowo zdecydowałeś się z niego zrezygnować?
  • Procedura rozmowy:
    • Pracownik odpowiada na pytania 1, 2, 3
    • Menedżer odpowiada na pytania 4, 5, 6
    • Pracownik odpowiada na pytania 4, 5, 6
    • Menedżer odpowiada na pytania 1, 2, 3

6. Zew i talent

  • Jak odkrywać potencjał, zamiłowania i uzdolnienia pracowników ?
  • Jak zagospodarować potencjał pracowników, aby sami chętnie podejmowali odpowiedzialność za rezultaty?

7. Wzmocnienie zachowań

  • Sposoby doceniania pracowników
  • Zasady stosowania nagród
  • Wyrażanie uznania – algorytm rozmowy – odgrywanie case study

8. Podsumowanie szkolenia i action plan

  • Plan wdrożeniowy
    • Start
    • Stop
  • Kontynuacja
    • Kryteria sukcesu
    • Oś czasu

9. Rozszerzenie strefy rozwoju poza Excellent Leader Program

  • Stworzenie grup / par peer mentoringowych
  • Otworzenie platformy wymiany doświadczeń i dobrych praktyk wdrożeniowych
  • Uroczyste celebrowanie zakończenia Excellent Leader Program

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Zobacz w dziale:

Program
Excellent Leader Program
Szczegółowy program 4 szkoleń składających się na Excellent Leader Program: Od specjalisty do menedżera, Główne wyzwania menedżera, Praca z pracownikiem, Praca z zespołem, Kompetencje emocjonalne.
Fundamenty skuteczności
Excellent Leader Program to nie tylko 4 sesje szkoleniowe, ale również przestrzeń pomiędzy nimi. Materiały inspiracyjne w postaci podcast’ów, nagrań video, pigułek wiedzy i zadań poszkoleniowych sprawiają, że przestrzeń rozwojowa rozszerza się na cały okres programu oraz czas po jego zakończeniu.
Trenerzy
Trenerzy są mocną stroną Akademii Excellent Leader Program
Wieloletni staż menedżerski, doświadczenie trenerskie w prowadzeniu setek dni szkoleniowych dla kadry kierowniczej powoduje, że trenerzy rozumieją wyzwania stojące przed uczestnikami i mogą zaproponować sprawdzone w praktyce rozwiązania.
Doświadczenie
Zaufanie budujemy przez działania i spełnione obietnice
Doświadczenie w szkoleniu kadry menedżerskiej liczmy w tysiącach dni szkoleniowych oraz dziesiątkach tysięcy kierowników i menedżerów różnego szczebla. Mieliśmy przyjemność pracować zarówno dla największych polskich firm, międzynarodowych korporacji oraz mniejszych, rodzinnych przedsiębiorstw.

MATERIAŁY I INFORMACJE

szkolenia miękkie

Szkolenia miękkie

Najnowsza lista szkoleń miękkich.

Pobierz
szkolenia twarde

Szkolenia twarde

Pobierz listę szkoleń twardych (eksperckich).

Pobierz
Folder informacyjny

Folder informacyjny

Dowiedz się o nas więcej.

Pobierz

Gamma w mediach

Zobacz co piszą o nas media.

Zobacz

strefy wiedzy

WikiGamma

WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A

Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie

Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video

Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek

Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły

Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
Voucher rozwojowy 2025