Ja pokazują licznie przeprowadzane badania,
niewystarczająco wysoki poziom obsługi klienta ma bardzo negatywne konsekwencje dla przedsiębiorstwa, które do tego aspektu nie przykłada zbyt wielkiej wagi. To w konsekwencji niezwykle często przyczynia się do mniejsze bądź większej utraty dochodów przez firmy, dla których
profesjonalna obsługa klienta nie stanowi sprawy priorytetowej.
Szacuje się, że nawet 3 na 4 klientów jest w stanie zrezygnować z zakupu danego produktu lub skorzystania z danej usługi ze względu na niezadowalającą, a wręcz bardzo niską obsługę klienta. Dużą popularnością z różnych względów cieszą się szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta w telefonicznym kontakcie.
W tym przypadku wszyscy uczestnicy szkolenia przykładają bardzo dużą wagę do kształtowania niezbędnych umiejętności oraz zapoznania się z zasadami rozmowy z poszczególnymi typami klientów. Chodzi tu przede wszystkim o wykorzystywanie odpowiednich dla danego przypadku zwrotów oraz doboru najwłaściwszego słownictwa.
Najważniejszą i najbardziej istotną zaletą tego rodzaju szkoleń z całą pewnością jest fakt, iż odbywają się one poprzez kreowanie sytuacji, w których osoby szkolone w praktyczny sposób mogą zdobyć wiedzę i niezbędne do profesjonalnej obsługi klienta doświadczenie.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na
szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem:
szkolenie telemarketing,
szkolenia handlowe.
Głównym i nadrzędnym celem organizacji szkoleń z tematyki obsługi klienta jest przekazanie uczestnikom umiejętności skutecznego posługiwania się narzędziami wykorzystywanymi przy pracy (między aparatem telefonicznym).
Bardzo ważne jest zapoznanie uczestników z typami klientów, z jakimi mogą się spotkać w swojej codziennej pracy. To bardzo ważne, bowiem metody profesjonalnej obsługi klienta, aby przyniosły oczekiwany skutek przede wszystkim w odpowiedni sposób dopasowane zostać muszą do sytuacji.
Ukończenie szkolenia pozwala przede wszystkim na pozyskanie umiejętności takich jak:
- umiejętność kontrolowania prowadzonej z klientem rozmowy,
- umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku firmy,
- budowanie długotrwałych relacji z każdym klientem.