Asertywność i jej rola w pracy
Asertywność jest cechą, która przydaje się nie tylko w życiu codziennym, ale przede wszystkim w pracy. Jednakże wiele osób ma z tym problem, dlatego też organizuje się wiele szkoleń, których uczestnicy mogą się nauczyć asertywności lub po prostu podwyższyć jej poziom.
Istotną cechą osób asertywnych jest to, aby umiały odmówić w wielu sytuacjach, przede wszystkim wówczas kiedy nie mają ochoty wykonać czyjejś prośby. Definicja asertywności jest szeroko omawiana na szkoleniach, jej dobre zrozumienie jest bowiem podstawą tego, aby móc zdobywać umiejętności asertywności.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak wyrażać swoje zdanie odważnie, spokojnie i bez lęku ? Jak komunikować swoje emocje w sposób który nie narusza terytorium drugiej osoby? Jak zachować się w sytuacji konfliktowej? Zapraszamy do udziału w szkoleniach z asertywności i komunikacji interpersonalnej. Zobacz również szkolenia z rozwoju osobistego.
Zazwyczaj wszyscy obserwują te ćwiczenia, potem bowiem można je wspólnie omówić aby dzięki temu zwrócić uwagę na popełnione błędy i wskazać, jak sobie z nimi poradzić.
Dzięki temu bez problemu mogą zawsze bronić swojego stanowiska i nie ustępują pod wpływem innych osób. Przekłada się to na korzyści dla firmy, takie jak na przykład atrakcyjne umowy przez te osoby podpisywane dla przedsiębiorstwa.
Asertywna komunikacja i efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym
Czy kiedykolwiek zadawałeś sobie pytanie, czy Twoja skuteczność w biznesie ma jakikolwiek związek z Twoją asertywnością i umiejętnością komunikacji z innymi? Czy naprawdę uważasz, że asertywność…Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej