Metoda design thinkng polega przede wszystkim na koncentrowaniu się na potrzebach konsumentów i użytkowników towarów, produktów, czy usług oferowanych przez dane przedsiębiorstwo.
Design thinking to metoda stosowana przede wszystkim do wprowadzania szeregu niezwykle innowacyjnych rozwiązań, towarów, usług i różnorodnych innego typu produktów, które pozwalają lepiej zaspokajać potrzeby coraz bardziej wymagających konsumentów na współczesnym wolnym rynku w państwie polskim.
Należy jednakowoż pamiętać w szczególności o tym, iż opisywana metoda to coś więcej niż wyłącznie i tylko pewien zestaw środków czy stosowanych technik, metod, mechanizmów, czy środków podejścia w relacjach firma-konsument. Jest to nade wszystko sposób myślenia i postrzegania podmiotu gospodarczego na wolnym rynku.
Podczas szkolenia dotyczącego poruszanej w tekście problematyki nauczyciele i trenerzy starają się kłaść nacisk przede wszystkim na naukę praktycznych, a nie teoretycznych aspektów design thinking.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Rozwój nowoczesnych technologii spowodował że współcześni menadżerowie i liderzy stanęli przed nowym wyzwaniem, jakim jest kierowanie zespołami rozproszonymi. Jak sprawnie kierować pracą osób które pracują w jednym zespole a fizycznie znajdują się gdzie indziej?
Mogą Cię zainteresować:
talenty Gallupa,
szkolenie dla brygadzistów,
szkolenia otwarte Warszawa.
Dlatego też wszyscy uczestnicy opisywanego szkolenia ćwiczą moderowanie pracy grupy pod okiem nauczycieli. Ponadto, każdy z uczestników zapoznaje się z narzędziami, środkami, mechanizmami i metodami stosowanymi na poszczególnych etapach procesu kreatywnego.
Stosując opisywaną w niniejszym tekście metodę wszyscy uczestnicy opisywanego szkolenia uczą się w jaki sposób przeprowadzić daną grupę konsumencką (albo własny zespół w pracy) przez cały proces myślowy rozpoczynając od pojawienia się nowej potrzeby, poprzez burzę mózgów w poszukiwaniu rozwiązania, inspirowanie i motywowanie, aż po podjęcie stosownych działań i znalezienie rozwiązania problemu.
Treść szkolenia i warsztatów praktycznych opracowania została przez nauczycieli i trenerów o dużym doświadczeniu i wiedzy, którzy na co dzień w swoim życiu zawodowym lub naukowym zajmują się problematyką zarządzania i funkcjonowania biznesu w warunkach gospodarki wolnorynkowej. Na sam koniec warto zauważyć, iż podczas warsztatów wykorzystywane są techniki warsztatu improwizacji, co pozwala na naukę budzenia kreatywności w procesie projektowania.