Reklama a budowanie wizerunku firmy

Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy to proces bardzo długi, żmudny i często nie przynoszący wymiernych skutków, na które początkowo liczyliśmy. Jednym z wielu elementów jego tworzenia są reklamy: te internetowe, telewizyjne czy prasowe.

zdjęcie - (the_title())

     

    Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy to proces bardzo długi, żmudny i często nie przynoszący wymiernych skutków, na które początkowo liczyliśmy. Jednym z wielu elementów jego tworzenia są reklamy: te internetowe, telewizyjne czy prasowe. Choć nie istnieje uniwersalna metoda reklamowania, która trafiłaby do każdego klienta, możemy kierować się pewnymi zasadami, które znacząco zwiększą nasze szanse na sukces w tworzeniu wizerunku firmy.

    Nachalność nie popłaca

    Każdy z nas irytuje się, gdy w momencie korzystania z telefonu lub komputera wyskakuje wiele okienek, powiadomień i irytujących, niedających się zamknąć reklam. Coraz więcej osób odchodzi od tego rodzaju reklam, które często przynoszą skutek odwrotny od zamierzonego. Choć na reklamy, które udostępniane są w innych serwisach nie mamy większego wpływu, możemy zminimalizować ich niekorzystny wpływ na naszej stronie internetowej, umieszczając newslettery czy inne elementy po boku stron.

    Pomysł ma znaczenie

    W telewizji widujemy dziesiątki podobnych reklam, które często nam jako konsumentom wydają się takie same a wyświetlane produkty prędzej czy później zaczynają się mieszać. To oryginalność i pomysł mają największy wpływ na odbiorców! Od nich zależy to, czy reklama zapadnie w pamięć oraz czy potencjalny konsument wybierze nasze przedsiębiorstwo. Duże znaczenie ma humor lub dramatyzm - to odczucia, które zawsze wywierają wpływ na klientów i sprawiają, że oferowane produkty i usługi zapadają w pamięć.

    Konsekwencja w reklamach

    Firmy, które odnoszą największy sukces w tworzeniu swojego wizerunku poprzez reklamę to te, które trzymają się jasno ustalonej, spójnej kampanii. Jeśli stawiamy na humorystyczny akcent w spocie, powinniśmy trzymać się go choćby przez jakiś czas - pozwala to użytkownikom na utożsamienie odczuć z danym przedsiębiorstwem oraz wzmaga chęć na odbiór kolejnych reklam utrzymanych w jednym klimacie.

    Od reklamy zależy bardzo wiele. Jednak nachalna czy nieoryginalna reklama może nie tylko nie przynieść korzyści dla firmy, ale nawet zrujnować jej wizerunek. A to przecież on zachęca klientów, pozwala na rozwój przedsiębiorstwa oraz jest swoistym motorem napędowym dla działań wszystkich pracowników.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    Zapraszamy do naszej

    gamma Wiki +

    Znajdziesz tam:
    • 800 pigułek wiedzy
    • 40 filmów edukacyjnych
    • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
    Raporty HR
    Raporty HR

    Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

    Video
    Video

    Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

    Audio
    Audio

    Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

    Artykuły
    Artykuły

    Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108


    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.