Szkolenia z obsługi klienta są organizowane firmom po to, aby wśród ich pracowników podnosić kompetencje, a tym samym jakość obsługi klienta, która jeszcze niestety nie zawsze stoi na wysokim poziomie. To niezwykle ważne, bowiem pracownicy opiekujący się klientami, poprzez swoje niewłaściwe zachowanie mogą stracić nawet bardzo cenne i wartościowe pod każdym względem dla firmy kontrakty. Takie szkolenia mają mnóstwo korzyści nie tylko dla samego sprzedawcy ale i firmy w której aktualnie dany sprzedawca pracuje:
- uczestnicy szkolenia mają w późniejszym czasie większą satysfakcję z podejmowanej pracy
- firmy zyskują bardziej wykwalifikowany i kompetentny zespół
- pracownicy ciągle podnoszą swoje kwalifikacje, rozwijają się, poszerzają swoje horyzonty, nie tylko te sprzedażowe
- pracodawca kierujący swoich pracowników na szkolenia z obsługi klienta, często zyskuje w ich oczach na szacunku
- uczestnicy szkolenia, po jego zakończeniu zyskują znacznie lepszą skuteczność w działaniu, jeżeli odpowiednio zastosują w działaniu praktycznym całą zdobyta podczas szkolenia wiedzę
- dla wielu pracodawców takie szkolenia najczęściej stanowią skuteczniejsze, tańsze i szybsze wdrażanie pracowników do działalności danej firmy
- ukończone szkolenie, poprzez zwiększenie kompetencji daje szanse na uzyskanie większych premii sprzedażowych
- dla pracodawcy dobrze wykwalifikowani pracownicy są szansą na długotrwałą współpracę z klientami, a tym samym stałe zyski.
Zakres tematyczny z obsługi klienta jest niezwykle szeroki. Oto kilka przykładowych tematów, które w czasie całego cyklu omawiane są najczęściej i w najszerszym spojrzeniu:
- sprawna realizacja reklamacji
- czym jest upselling i crosselling
- jak zbudować zaufanie i lojalność w klientach
- planowanie długoterminowej opieki nad klientami
- jak zapobiegać pojawianiu się niekorzystnych dla sprzedawcy i firmy reklamacji.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.
Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.
Tego typu szkolenia z obsługi klienta, realizowane są zarówno w formie e-e-learningu jak i tradycyjnych szkoleń organizowanych np. formie weekendowej w salach konferencyjnych.