Często w firmach bądź urzędach mamy do wysłania sporą ilość listów, nierzadko pod ten sam adres. Jako że adresowanie odręczne jest czasochłonne, z pomocą przychodzi nam opcja adresowania kopert w wordzie.
Funkcja adresowania korespondencji jest przydatna gdy mamy do wysłania dużą ilość kopert i chcemy usprawnić pracę związaną z adresowaniem.
Jak skorzystać z adresowania kopert w wordzie?
Wejdź w zakładkę Korespondencja i z grupy Tworzenie wybierz Koperty.
W otwartym oknie dialogowym możemy wpisać w odpowiednie pola adres odbiorcy i nadawcy. Dostepna jest także opcja poglądu naszej koperty jak i sposób podania w drukarce.
Klikając Opcje możemy wybrać odpowiedni rozmiar koperty oraz zmienić miejsce adresów na kopercie.
Przykład użycia:
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.
Szkolenie Word przeznaczone jest dla osób mających już doświadczenie w pracy w edytorem teksu MS Word. Zakłada się, iż osoba pracowała w edytorze i chciałaby poznać nowe funkcjonalności i przyspieszyć pracę korzystając z nowych narzędzi i skrótów klawiszowych. To także szkolenie dla osób, które pragną poznać wszystkie narzędzia w programie MS Word.
Szkolenie MS Word – Szkolenie przeznaczone jest dla osób mających już doświadczenie w pracy w edytorem teksu MS Word. Zakłada się, iż osoba pracowała w edytorze i chciałaby poznać nowe funkcjonalności i przyspieszyć pracę korzystając z nowych narzędzi i skrótów klawiszowych.
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Znak wodny jest to najczęściej półprzezroczysty tekst bądź obrazek nałożony na dany tekst bądź zdjęcie. Ma on na celu ochronę naszej twórczości przed kopiowaniem i kradzieżą.
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.
Dzielenie tekstu na kolumny jest przydatne głównie w przypadku pisania treści do gazet. Kolumny poprawiają czytelność tekstu i ułatwiają rozmieszczenie grafik na stronie.
Zapraszamy do naszej
gamma Wiki +
Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.