Word - Adresowanie kopert
Często w firmach bądź urzędach mamy do wysłania sporą ilość listów, nierzadko pod ten sam adres. Jako że adresowanie odręczne jest czasochłonne, z pomocą przychodzi nam opcja adresowania kopert w wordzie.
Funkcja adresowania korespondencji jest przydatna gdy mamy do wysłania dużą ilość kopert i chcemy usprawnić pracę związaną z adresowaniem.
Jak skorzystać z adresowania kopert w wordzie?
- Wejdź w zakładkę Korespondencja i z grupy Tworzenie wybierz Koperty.
- W otwartym oknie dialogowym możemy wpisać w odpowiednie pola adres odbiorcy i nadawcy. Dostepna jest także opcja poglądu naszej koperty jak i sposób podania w drukarce.
Klikając Opcje możemy wybrać odpowiedni rozmiar koperty oraz zmienić miejsce adresów na kopercie.
Przykład użycia:
![](/wp-content/uploads/images/excel/n_adresowanie_kopert_word2.jpg)
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH
daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.
Uczestników tego szkolenia interesują również:
Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!