Numerowanie stron jest przydatne w przypadku tworzenia dokumentów z dłuższym tekstem, zawierającym od kilkunastu do kilkuset stron.
Numeracja stron jest najczęściej używana przy piasniu wszelkiego rodzaju książek, podręczników bądź prac licencjackich. Aby nauczyć się tej i innych umiejętności związanych z pakietem office polecamy m.in. szkolenie ms word.
Jak więc ponumerować strony?
Przejdź do zakładki Wstawianie
W grupie Nagłówek i stopka kliknij Numer strony
Pojawi się rozwijana lista, z której możemy wybrać położenie numeracji (np. góra/dół strony).
Po wybraniu odpowiedniego stylu klikamy opcję Zamknij nagłówek i stopkę.
Przykład użycia:
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.
Szkolenie Word przeznaczone jest dla osób mających już doświadczenie w pracy w edytorem teksu MS Word. Zakłada się, iż osoba pracowała w edytorze i chciałaby poznać nowe funkcjonalności i przyspieszyć pracę korzystając z nowych narzędzi i skrótów klawiszowych. To także szkolenie dla osób, które pragną poznać wszystkie narzędzia w programie MS Word.
Szkolenie MS Word – Szkolenie przeznaczone jest dla osób mających już doświadczenie w pracy w edytorem teksu MS Word. Zakłada się, iż osoba pracowała w edytorze i chciałaby poznać nowe funkcjonalności i przyspieszyć pracę korzystając z nowych narzędzi i skrótów klawiszowych.
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Znak wodny jest to najczęściej półprzezroczysty tekst bądź obrazek nałożony na dany tekst bądź zdjęcie. Ma on na celu ochronę naszej twórczości przed kopiowaniem i kradzieżą.
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.
Dzielenie tekstu na kolumny jest przydatne głównie w przypadku pisania treści do gazet. Kolumny poprawiają czytelność tekstu i ułatwiają rozmieszczenie grafik na stronie.