Akapity są sposobem podzielenia tekstu na mniejsze fragmenty tak, by zwiększyć jego czytelność. Osoby szukające informacji o tym jak zrobić akapit w wordzie najczęściej chcą się tak naprawdę dowiedzieć jak zrobić wcięcie w pierwszym wersie akapitu tak, by ten się wyróżniał.
Jak więc zrobić wcięcie w akapicie?
Najprostszy sposób wygląda następująco:
umieść kursor na początku akapitu
wciśnij na klawiaturze klawisz Tab
Od teraz po naciśnięciu Enter każdy kolejny akapit będzie zaczynał się wcięciem w tekście.
Chcąc zmienić wielkość wcięcia należy wejść w zakładkę Narzędzia główne i kliknąć strzałkę znajdującą się w prawym dolnym rogu sekcji Akapit.
Pojawi się menu, w którym mamy możliwość ustawienia wielkości wcięć i odstępów.
Przykład użycia:
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.
Szkolenie Word przeznaczone jest dla osób mających już doświadczenie w pracy w edytorem teksu MS Word. Zakłada się, iż osoba pracowała w edytorze i chciałaby poznać nowe funkcjonalności i przyspieszyć pracę korzystając z nowych narzędzi i skrótów klawiszowych. To także szkolenie dla osób, które pragną poznać wszystkie narzędzia w programie MS Word.
Szkolenie MS Word – Szkolenie przeznaczone jest dla osób mających już doświadczenie w pracy w edytorem teksu MS Word. Zakłada się, iż osoba pracowała w edytorze i chciałaby poznać nowe funkcjonalności i przyspieszyć pracę korzystając z nowych narzędzi i skrótów klawiszowych.
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Znak wodny jest to najczęściej półprzezroczysty tekst bądź obrazek nałożony na dany tekst bądź zdjęcie. Ma on na celu ochronę naszej twórczości przed kopiowaniem i kradzieżą.
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.
Dzielenie tekstu na kolumny jest przydatne głównie w przypadku pisania treści do gazet. Kolumny poprawiają czytelność tekstu i ułatwiają rozmieszczenie grafik na stronie.
Zapraszamy do naszej
gamma Wiki +
Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.