Excel – OPERACJE NA WIELU ARKUSZACH
Zdarza się, że pracując na kilku arkuszach musimy umieścić we wszystkich z nich te same dane. Kopiowanie i wklejanie danych do osobnych arkuszy byłoby wtedy bardzo męczącą opcją. Na szczęście w programie Excel można wprowadzać te same dane do kilku arkuszy roboczych jednocześnie.

Excel – OPERACJE NA WIELU ARKUSZACH
Zdarza się, że pracując na kilku arkuszach musimy umieścić we wszystkich z nich te same dane. Kopiowanie i wklejanie danych do osobnych arkuszy byłoby wtedy bardzo męczącą opcją.
Na szczęście w programie Excel można wprowadzać te same dane do kilku arkuszy roboczych jednocześnie.
Aby to zrobić wystarczy zaznaczyć wszystkie arkusze przytrzymując klawisz Shift i klikając na kartę z nazwą ostatniego z nich. Chcąc pracować na kilku wybranych arkuszach a nie wszystkich z nich możemy zaznaczyć je przytrzymując klawisz Ctrl.
To spowoduje podświetlenie wybranych przez nas kart arkuszy i połączenie ich w grupę, jak na grafice poniżej:
Od teraz pisząc coś w jednym arkuszu, wpisywane przez nas wartości pojawią się na wszystkich zaznaczonych przez nas arkuszach.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Szkolenie, które uczy jak używać średniozaawansowanych funkcji Excela w taki sposób, aby wszystko było jasno nie tylko na szkoleniu, ale również potem, już w pracy. Zapraszamy na szkolenie EXCEL DLA ŚREDNIOZAAWANSOWANYCH
Uczestników tego szkolenia interesują również:

Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!