Każdy arkusz w Excelu umieszczony jest na odrębnej karcie. Jeśli masz dużo różnych arkuszy w jednym skoroszycie programu Excel możesz ułatwić ich identyfikację poprzez zmianę koloru karty.
Każdy arkusz w Excelu umieszczony jest na odrębnej karcie. Jeśli masz dużo różnych arkuszy w jednym skoroszycie programu Excel możesz ułatwić ich identyfikację poprzez zmianę koloru karty.
Jest to również sposób na uatrakcyjnienie wyglądu arkusza.
Zmiana koloru karty zastosowanie znajdzie m.in. przy pracy z raportami z różnych miesiąców. Kolorem możemy wyróżnić konkretne karty.
Aby to zrobić wystarczy kliknąć kartę prawym przyciskiem myszy i wybrać Kolor Karty.
Pojawi się okienko, które pozwala wybrać kolor z istniejącej kompozycji lub stworzyć kolor niestandardowy.
Aby poznać więcej funkcji programu excel zapraszamy na szkolenia excel.
Przykład użycia:
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Excel to doskonałe narzędzie biurowe, księgowe, statystyczne – trzeba tylko znać te funkcje. Uczymy praktycznego stosowania arkusza kalkulacyjnego. Zapraszamy EXCEL DLA ŚREDNIOZAAWANSOWANYCH
Nasze szkolenie Excel średnio zaawansowany uczy jak używać funkcji Excela w taki sposób, aby wszystko było jasne nie tylko na szkoleniu, ale również potem, już w pracy. Poziom szkolenia ms excel dopasowujemy do grupy oraz tego w jaki sposób wykorzystują arkusz w swojej pracy.
Znak wodny jest to najczęściej półprzezroczysty tekst bądź obrazek nałożony na dany tekst bądź zdjęcie. Ma on na celu ochronę naszej twórczości przed kopiowaniem i kradzieżą.
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.
Dzielenie tekstu na kolumny jest przydatne głównie w przypadku pisania treści do gazet. Kolumny poprawiają czytelność tekstu i ułatwiają rozmieszczenie grafik na stronie.