Jak motywować pracowników?

Motywacja idzie w parze z zaangażowaniem. Nie jest możliwe zmotywowanie pracowników, którzy nie czują się częścią grupy. 

zdjęcie - (the_title())

    Motywacja idzie w parze z zaangażowaniem. Nie jest możliwe zmotywowanie pracowników, którzy nie czują się częścią grupy.

    Angażowanie pracowników w procesy decyzyjne, spotkania, oferowanie pozytywnego feedbacku i docenienie ich wkładu w rozwój firmy zdziała cuda w utworzeniu w pracownikach poczucia odpowiedzialności za działania grupy.

    Aby jeszcze bardziej zespoić swój team, wspólne wyjścia po pracy mogą okazać się strzałem w dziesiątkę. Mimo ogromnej wagi pochwał, błędem jest również całkowite odstąpienie od konstruktywnej krytyki.

     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jak zarządzać swoim stresem w pracy? Jak rozwiązywać konflikty i asertywnie komunikować się w życiu prywatnym i zawodowym? Czy trening pewności siebie zmieni Twoje życie? Zobacz nasze szkolenia z rozwoju osobistego np: szkolenia z komunikacji interpersonalnej, szkolenie z negocjacji.

     

    Zamiast jednak wytykać ze złością i zniecierpliwieniem błędy popełnione przez podopiecznych należy, jak na prawdziwego lidera przystało, poprowadzić pracownika przez jego potknięcia i wspólnie opracować poprawną strategię rozwiązania podobnego problemu w przyszłości.

    Najlepszym środowiskiem rozwoju dla ambitnego, zmotywowanego pracownika będzie miejsce, w którym może się rozwijać, a więc zapewnienie dodatkowych kursów i szkoleń będzie niezwykle motywujące dla pracowników. Tym samym kreujemy zgrany zespół specjalistów.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
    Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
    Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
    Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
    Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.