Tom Peters mówi: „Historia Rosenblutha to jedna z najlepszych, niezbadanych sag o sukcesie w biznesie” – w nowej, zaktualizowanej wersji książki „Pod drugie klient”, autor Hal Rosenbluth i współtwórczyni Diane McFerrin Peters dają nam dowody na to, że przywódczy styl opisany w lekturze powinien być powielany przez kolejne pokolenia.
Ta sama zasada działa również w Southwest Airlines. I rzeczywiście, istnieje wiele podobieństw między właścicielami obu firm i ich podejściem do zarządzania, w związku z czym odnoszą oni podobne sukcesy.
Oba przedsiębiorstwa odniosły ogromny sukces finansowy. Wyróżniają się na tle innych pod względem świadczonych usług i satysfakcji klientów. Zaopatrzone są w zmotywowany, silny zespół pracowników, który zdolny jest do wielu rzeczy, aby tylko uszczęśliwić klienta, samych siebie i całe społeczeństwo. Przede wszystkim ci ludzie troszczą się o innych i starają się, aby ich miejsce pracy było przyjazne, aby współpracownicy mogli się uczyć nowych rzeczy, a przy tym świetnie się bawić i rozwijać. Dyrektorzy tych firm zatrudniają osoby z odpowiednim typem osobowości, a następnie trenują ich tak, by zdobyli właściwe umiejętności.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Wybierz nasze szkolenia.
Dowiesz się m.in. jak budować zespół, jak wzmocnić motywację w sobie i organizacji, jak utrzymać najlepszych pracowników w firmie, jak skutecznie zarządzać projektami wg PMI.
Sekret sukcesu autora książki oraz jego firmy Rosenbluth International jest bardzo prosty: autor przede wszystkim skupia się na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. Jest to schemat, który działa już od ponad 20 lat i przekształcił jego firmę z małego biznesu rodzinnego w globalnego lidera przemysłu, przynosząc zysk w postaci ponad 6 miliardów dolarów.
Dzięki tej klasycznej praktyce zarządzania, przedsiębiorczy geniusz i wizjonerski przywódca Rosenbluth International pokazuje, jak z niej odpowiednio korzystać i odnieść sukces w każdej dziedzinie przemysłu.
Ta wnikliwa i interesująca książka odkrywa przed nami nowe pomysły na zatrudnianie pracowników, motywowanie ich oraz zarządzanie nimi. Dodatkowo, pokazuje, jak wdrożyć innowacyjną technologię i kreatywne rozwiązania w codzienną pracę tak, aby być pewnym, że nasi pracownicy – czyli największy skarb naszej firmy – zdobywali dla nas najlepszych klientów i pomagali w rozwoju firmy, dążąc do coraz to większych sukcesów.
Przetestowane i wypróbowane przez autora metody pomagają w zbudowaniu wydajnej i zintegrowanej grupy pracowników, w pracy nad lojalnością w zespole oraz w przekształceniu naszego miejsca pracy w takie opierające się na synergii, gdzie ludzie uzyskują niesamowite, wysokie wyniki.
Przez ponad 10 lat, strategie i pomysły zawarte w tej książce motywowały i pobudzały do pracy dyrektorów, menedżerów na całym świecie. Dzieje się tak dalej, a dowodem na to jest pozycja Rosenbluth International – firma stała się wiodącym przedsiębiorstwem w dziedzinie zarządzania podróżami, od czasów 9/11, kiedy sektor ten uległ całkowitemu wyniszczeniu. Dowiedz się, jak oryginalne pomysły autora zmienią ciebie oraz twoją firmę – jeśli postawisz klienta na drugim miejscu, sukces gwarantowany!
Książka autorstwa Setha Godina zachęca do tego, aby wprowadzić do swojego życia pewien wyjątkowy element – nazywany fioletową krową. Prostota tego przekazu odkrywa głębszy sens lektury: fioletowa krowa jest niczym innym, jak pewnym celem marketingowym i biznesowym, motywującym do działania i do tworzenia produktów oraz usług, które są atrakcyjne i wyróżniające się na tle innych.Podtytuł książki brzmi: „Zmień się i...
Historia upadku funduszu hedgingowego LTCM (Long Term Capital Management) zostaje opowiedziana po raz kolejny w książce Rogera Lowensteina, zatytułowanej „When genius failed: the rise and fall of Long Term Capital Management” i pozwala czytelnikom na wyciągnięcie pożytecznych wniosków, dzięki którym mogą lepiej zadbać o finanse swojej firmy.Fundusz ten prowadzony był przez grupę naukowców uhonorowanych Nagrodą Nobla z dziedziny ekonomii, którzy...
Często słyszy się, że wymiana pracownika może kosztować firmę nawet dwa razy tyle, ile wynosiło jego roczne wynagrodzenie – ale czy zdawałeś sobie sprawę, że utrata kluczowego pracownika w nieodpowiednim momencie może kosztować nawet miliardy dolarów? Książka „Love’em or Lose’em” opowiada historię Johna, inżyniera osiągającego świetne wyniki, który dokonał ważnego odkrycia technologicznego i starał się otrzymać 15% podwyżki. Kiedy prośba...
Menedżerowie HR i inni specjaliści w tej dziedzinie muszą wiedzieć, co robić w trudnych sytuacjach dotyczących swoich pracowników, dyscypliny czy zwolnień. Aby pomóc osobom pracującym w dziale zasobów ludzkich, specjaliści Shawn Smith i Rebecca Mazin opracowali 200 typowych i dokuczliwych pytań, z którymi takie osoby najczęściej spotykają się w swojej codziennej pracy.Książka „The HR Answer Book” omawia wiele problemów, z...
„17 śmiertelnych błędów szefa” nie zalicza się do typowych lektur dla menedżerów. Jej autor, Rafał Szczepanik, trener z firmy szkoleniowej „Training Partners”, postanowił stworzyć pierwszą sensacyjną powieść menedżerską. Oznacza to, że książka z dziedziny zarządzania posiada cechy prawdziwego kryminału. Rozpoczyna się ona słowami: „3:49, 3:48, 3:47 – cyfry na wyświetlaczu metalowego, srebrzystego zegara nieubłaganie zbliżały się do zera. Janusz Czerwiński,...
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.