B2C

Termin business-to-consumer (B2C) odnosi się do procesu sprzedaży produktów

 
14 czerwca 2019
zdjęcie - B2C

Termin business-to-consumer (B2C) odnosi się do procesu sprzedaży produktów i usług bezpośrednio
między konsumentami, którzy są użytkownikami końcowymi produktów lub usług. Większość firm,
które sprzedają bezpośrednio konsumentom, można określić, jako firmy B2C.


B2C stał się niezwykle popularny podczas boomu dotcomów pod koniec lat 90-tych, kiedy to był
używany głównie w odniesieniu do sklepów internetowych, które sprzedawały produkty i usługi
konsumentom przez Internet.

Jako model biznesowy, B2C różni się znacznie od modelu business to business, który odnosi się do
handlu między dwoma lub więcej firmami.

 

Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:

  • Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
  • Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
  • Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
  • Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
  • Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.
Inne pojęcia związane z: B2C
B2C,

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Pokolenie C (inne określenie to generacja Z) swoją nazwę zawdzięcza angielskiemu słowu „connected” (połączony). Bo to właśnie doświadczenie stałego „połączenia z siecią”, bycia „online”, aktywnego działania w Internecie i w mediach społecznościowych najlepiej definiuje tę generację.

Oddajemy w Państwa ręce raport, który pokazuje obecną sytuację pracowników w Polsce w kontekście poczucia szczęścia, równowagi życiowej i poczucia dobrostanu w każdym z jego wymiarów.

Zespoły przechodzą cykl życia, który można podzielić na 5 etapów - budowa i integracja, docieranie się, tworzenie synergii, kryzys wieku średniego oraz odnowa i reintegracja lub równia pochyła.

Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje wiadomość, informacje i wiedzę w zabawny, ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne i niewerbalne.

Źródłem bierności i braku zaangażowania pracowników w swoją pracę nie zawsze są błędy przełożonych. Prezentyzm, czyli sytuacja, w której pracownik co prawda jest obecny ciałem w pracy, ale duchem jest poza nią, ma swoje przyczyny w problemach zdrowotnych lub osobistych pracownika.
Firmy mogą wspierać pracowników w samodzielnym rozwiązywaniu tych problemów poprzez tworzenie programów zrównoważonego rozwoju oraz programów corporate wellness.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.