B2C

Termin business-to-consumer (B2C) odnosi się do procesu sprzedaży produktów i usług bezpośrednio między konsumentami, którzy są użytkownikami końcowymi produktów lub usług. Większość firm, które sprzedają bezpośrednio konsumentom, można określić, jako firmy B2C.

17 czerwca 2019
zdjęcie - B2C

Termin business-to-consumer (B2C) odnosi się do procesu sprzedaży produktów i usług bezpośrednio między konsumentami, którzy są użytkownikami końcowymi produktów lub usług. Większość firm, które sprzedają bezpośrednio konsumentom, można określić, jako firmy B2C.

B2C stał się niezwykle popularny podczas boomu dotcomów pod koniec lat 90-tych, kiedy to był używany głównie w odniesieniu do sklepów internetowych, które sprzedawały produkty i usługi konsumentom przez Internet.

Jako model biznesowy, B2C różni się znacznie od modelu business to business, który odnosi się do handlu między dwoma lub więcej firmami.

Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:

  • Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
  • Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
  • Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
  • Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
  • Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.
Inne pojęcia związane z: B2C
E-commerce, Branding, Negocjacje, Kultura organizacyjna, Outsourcing, B2B,

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Reakcje na stres bywają różnorodne. Według Endlera i Parkera, strategie radzenia sobie ze stresem, jakie podejmuje człowiek, są wynikiem interakcji zachodzącej pomiędzy cechami sytuacji, a stylem reakcji charakterystycznym dla danej jednostki. Styl radzenia sobie ze stresem rozumiany jest jako typowy dla danego człowieka sposób zachowania się w różnych sytuacjach stresowych. Tak więc wybór strategii radzenia sobie ze stresem zależy od wielu czynników, np.: osobowości człowieka, jego doświadczenia w radzeniu sobie ze stresem, rodzaju stresora, który spowodował stan napięcia.
Zachodzące zmiany demograficzne i generacyjne sprawiają, że firmy coraz częściej przekazują funkcje kierownicze pracownikom pokolenia Y. W efekcie Y-greki nie tylko stanowią  ponad połowę aktywnych pracowników, ale sami zarządzają już 38% zatrudnionych osób. Na skutek czego, organizacje stają przed wyzwaniem zmiany modeli zarządzania i przywództwa.

Szanowni Państwo!
Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby działu sprzedaży i wprowadzić zmiany w odpowiedzi na pojawiające się trendy na rynku. Obecny raport przedstawia obszary, z którymi firmy chcące wzmacniać swoje siły sprzedaży będą musiały się w niedługim czasie zmierzyć. Wnikliwe przyglądanie się i analiza tendencji rynkowych oraz wprowadzanie koniecznych zmian w organizacji sprzedaży pozwolą na proaktywne podejmowanie działań dotyczących motywacji handlowców, sposobów przeorganizowania procesów sprzedażowych oraz wprowadzenia innych, nowych form uczenia handlowców.
Oznacza posiadanie i umiejętność wyrażenia własnego zdania, emocji i postaw tak, aby nie naruszały one praw i uczuć innych osób oraz własnych, bez stosowania zachowań agresywnych.

Wiele słychać o efektach zastosowania. Badania efektywności zespołów Agile potwierdzają wzrost wydajności o 200-400%. Badania efektywności projektów potwierdzają przewagę Agile nad podejściami tradycyjnymi.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.