B2C
Termin business-to-consumer (B2C) odnosi się do procesu sprzedaży produktów i usług bezpośrednio między konsumentami, którzy są użytkownikami końcowymi produktów lub usług. Większość firm, które sprzedają bezpośrednio konsumentom, można określić, jako firmy B2C.

Termin business-to-consumer (B2C) odnosi się do procesu sprzedaży produktów i usług bezpośrednio między konsumentami, którzy są użytkownikami końcowymi produktów lub usług. Większość firm, które sprzedają bezpośrednio konsumentom, można określić, jako firmy B2C.
B2C stał się niezwykle popularny podczas boomu dotcomów pod koniec lat 90-tych, kiedy to był używany głównie w odniesieniu do sklepów internetowych, które sprzedawały produkty i usługi konsumentom przez Internet.
Jako model biznesowy, B2C różni się znacznie od modelu business to business, który odnosi się do handlu między dwoma lub więcej firmami.
Finalizacja sprzedaży
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z…Podstawowe Techniki Sprzedaży
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















