Baby boomers (pokolenie wyżu demograficznego)

Baby boomers jest terminem używanym w stosunku do osób urodzonych między połową lat 40, a połową lat 60.

25 czerwca 2019
zdjęcie - Baby boomers (pokolenie wyżu demograficznego)

Baby boomers jest terminem używanym w stosunku do osób urodzonych między połową lat 40, a połową lat 60. Kontekst kulturowy tego terminu jest związany z ludźmi, którzy urodzili się w okresie „boomu” wzrostu ludności po okresie II wojnie światowej. Są to potomkowie Cichej Generacji.

Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:

  • Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
  • Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
  • Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
  • Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
  • Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.
Inne pojęcia związane z: Baby boomers (pokolenie wyżu demograficznego)
Pokolenie X, Wellbeing, Work-life Balance, Millenialsi,

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Często mówi się, że Komunikacja 2.0 to kolejna wielka rewolucja. Tak jak Fintech rewolucjonizował branżę bankowości, powodując, że jest ona bliższa i bardziej przyjazna dla ludzi. Tak Komunikacja 2.0 spowoduje, że szkolenia, które znamy będą skuteczniejsze niż kiedykolwiek

Przewodzenie ludziom i zarządzanie nimi oraz ich efektywnością to ciągłe wzajemne oddziaływanie wzorców zachowań jednostek na siebie nawzajem. Zatem inni zmieniają się tylko w takim stopniu, w jakim my się zmieniamy!

Od 50 lat teoria i praktyka zarządzania opiera się na technicznym, analitycznym podejściu, w którym role tak zwanych miękkich czynników, między innymi emocji czy uczuć zostały w większości odrzucone. Ten trend teraz ulega odwróceniu, ponieważ zarówno pracownicy naukowi, jak i menedżerowie odkrywają jak ważną rolę odgrywają emocje w procesie kształtowania modelu zachowań.

Psychologowie społeczni wyróżnili trzy strefy mentalne, między którymi przemieszcza się człowiek w trakcie swojego życia. Są to strefy: komfortu, rozwoju i paniki. W której strefie najlepiej przebywać, kiedy wykonuje się zawodowe obowiązki?

Reakcje na stres bywają różnorodne. Według Endlera i Parkera, strategie radzenia sobie ze stresem, jakie podejmuje człowiek, są wynikiem interakcji zachodzącej pomiędzy cechami sytuacji, a stylem reakcji charakterystycznym dla danej jednostki. Styl radzenia sobie ze stresem rozumiany jest jako typowy dla danego człowieka sposób zachowania się w różnych sytuacjach stresowych. Tak więc wybór strategii radzenia sobie ze stresem zależy od wielu czynników, np.: osobowości człowieka, jego doświadczenia w radzeniu sobie ze stresem, rodzaju stresora, który spowodował stan napięcia.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.