Jeżeli jesteś zapisana/y do naszego newslettera prosimy o wpisanie swojego adresu e-mail.
Bite-sized learning to proces uczenia się poprzez małe, krótkie moduły skoncentrowane na osiągnięciu jednego, kluczowego celu.
W odróżnieniu od tradycyjnych kursów, które zazwyczaj próbują w jak najszybszym czasie osiągnąć wiele celów uczenia się, bite-sized learning koncentruje się na wynikach i nauce tylko tego, co jest niezbędne do osiągnięcia pożądanego rezultatu.
Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:
Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
Szanowni Państwo! 1100 klientów zostało przebadanych pod kątem oceny skuteczności handlowców. Okazuje się, że najbardziej skuteczni są handlowcy typu challenger (model partnerski, nacisk na rozwiązania). Badanie 7000 handlowców potwierdziło, że tego typu handlowcy mają wyniki 200% powyżej przeciętnej! Handlowy relacyjni mają wyniki wyższe o 7% od przeciętnej. Tym samym odkryto, że sprzedaż oparta na relacjach już nie działa! Zapraszamy do zapoznania się z naszym najnowszym raportem sprzedaży. Życzymy owocnej lektury! Zespół Gamma
Trójkąt kompetencji to narzędzie, który w przejrzysty sposób obrazuje, jakie elementy składają się na kompetencje zawodowe. To są trzy czynniki: wiedza, umiejętności i motywacja.
Przedstawiciele handlowi spędzają godziny na spotkaniach z zaprzyjaźnionymi, stałymi Klientami nie generując w ten sposób odpowiednich wyników sprzedażowych i nie poświęcając wystarczającej ilości czasu Klientom mniej lubianym.
Widoczny od kilku lat trend dotyczący formy prowadzenia szkoleń wskazuje na coraz powszechniejsze stosowanie elementów gier, rywalizacji (grywalizacji), nowoczesnych technologii. Jest to spowodowane zderzeniem oferty rynkowej z oczekiwaniami współczesnych pracowników, których coraz bardziej liczną grupę stanowią przedstawiciele tzw. Generacji Z, czy też Millenialsów korzystających od zawsze z mediów elektronicznych, portali społecznościowych, czy różnorakich form współczesnej technologii komunikacyjnej.
Od 50 lat teoria i praktyka zarządzania opiera się na technicznym, analitycznym podejściu, w którym role tak zwanych miękkich czynników, między innymi emocji czy uczuć zostały w większości odrzucone. Ten trend teraz ulega odwróceniu, ponieważ zarówno pracownicy naukowi, jak i menedżerowie odkrywają jak ważną rolę odgrywają emocje w procesie kształtowania modelu zachowań.
Newsletter
Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.
Ważne. Strona wykorzystuje pliki cookies! Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Swojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.
Monitorujemy Państwa aktywność w celach statystycznych oraz dopasowania strony do Państwa potrzeb. Pełna informacja znajduje się na podstronie. Polityka prywatności