Challenger sale

Model sprzedaży Challenger to podejście sprzedażowe, w którym sprzedawca aktywnie podchodzi do swojego potencjalnego klienta.

27 czerwca 2019
zdjęcie - Challenger sale

Model sprzedaży Challenger to podejście sprzedażowe, w którym sprzedawca aktywnie podchodzi do swojego potencjalnego klienta, dostosowuje proces sprzedaży i przejmuje kontrolę nad rozmową z klientem.

Model sprzedaży Challenger uważa, że ​​każdy może zostać Challengerem, jeśli rozwinie odpowiednią kombinację umiejętności.

Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:

  • Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
  • Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
  • Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
  • Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
  • Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.
Inne pojęcia związane z: Challenger sale
B2C, Negocjacje, B2B, Cold-calling, Marketing Mix, Viral marketing, Account manager,

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Praca zdalna to obecnie często  praktykowana forma działania w  wielu firmach na świecie. Całe zespoły, od miesięcy wykonują swoją pracę zdalnie. I pewnie jeszcze długo będą tak funkcjonować. Jakie zmiany i procesy w zespole roboczym powoduje praca zdalna?

„Suchą stopą” po wyzwaniach w zespole. Jak wykorzystać proces Action Learning do generowania przełomowych rozwiązań, rozwiązywania problemów i wzmacniania współpracy?

Willem Mastenbroek wyróżnił cztery style prowadzenia negocjacji. Każdy ma swoje plusy i minusy.

Koncepcja VUCA została prawdopodobnie wprowadzona po raz pierwszy na początku lat 90. przez US Army War College, w celu odniesienia się do wielostronnego świata, powstałego po zakończeniu Zimnej Wojny. Został on scharakteryzowany jako bardziej zmienny (ang. Volatile), niepewny (ang. Uncertain), złożony (ang. Complex) i niejednoznaczny (ang. Ambiguous) niż kiedykolwiek wcześniej.

Firma Gallup w jednym ze swoich badań zadała menedżerom pytanie :„Dlaczego twoim zdaniem twoja firma powierzyła ci obecną funkcję zarządczą?”. Większość menedżerów najczęściej odpowiadała, że obecne stanowisko powierzono im ze względu na ich dokonania i sukcesy, jakie osiągnęli w przeszłości, gdy nie byli jeszcze menedżerami. Drugim najczęstszym powodem było przeświadczenie, że zostali awansowani, ponieważ pracują długo w swojej firmie lub w danej specjalizacji. Niestety, wielu menedżerów nie wymieniło jednego z kluczowych powodów awansu: posiadanie właściwego talentu, aby być dobrym menedżerem.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.