Challenger sale
Model sprzedaży Challenger to podejście sprzedażowe, w którym sprzedawca aktywnie podchodzi do swojego potencjalnego klienta.

Model sprzedaży Challenger to podejście sprzedażowe, w którym sprzedawca aktywnie podchodzi do swojego potencjalnego klienta, dostosowuje proces sprzedaży i przejmuje kontrolę nad rozmową z klientem.
Model sprzedaży Challenger uważa, że każdy może zostać Challengerem, jeśli rozwinie odpowiednią kombinację umiejętności.
Sprzedaż narracyjna
Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















