Efekt halo
Efekt halo (nazywany także efektem aureoli) to termin psychologiczny opisujący tendencję do automatycznego przypisywania cech osobowościowych na podstawie pierwszego wrażenia.

Efekt halo (nazywany także efektem aureoli) to termin psychologiczny opisujący tendencję do automatycznego przypisywania cech osobowościowych (najczęściej pozytywnych) na podstawie pierwszego wrażenia.
Efekt halo jest powszechnie wykorzystywany w marketingu np. poprzez angażowanie celebrytów do reklam danych produktów bądź oferowanie dodatkowych korzyści związanych z zakupem. Działania te mają na celu wywołanie pozytywnego odbioru oferty danej firmy przez klientów.
Sztuka wystąpień i prezentacji
Niezależnie od tego jak „ładna” jest prezentacja ludzie niewiele z niej zapamiętują. Nie mogą więc przekazać tych informacji innym. Odbiorcy prezentacji rzadko są jedynymi decydentami,… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















