Efekt halo (nazywany także efektem aureoli) to termin psychologiczny opisujący tendencję do automatycznego przypisywania cech osobowościowych na podstawie pierwszego wrażenia.
Jeżeli jesteś zapisana/y do naszego newslettera prosimy o wpisanie swojego adresu e-mail.
Efekt halo (nazywany także efektem aureoli) to termin psychologiczny opisujący tendencję do automatycznego przypisywania cech osobowościowych (najczęściej pozytywnych) na podstawie pierwszego wrażenia.
Efekt halo jest powszechnie wykorzystywany w marketingu np. poprzez angażowanie celebrytów do reklam danych produktów bądź oferowanie dodatkowych korzyści związanych z zakupem. Działania te mają na celu wywołanie pozytywnego odbioru oferty danej firmy przez klientów.
Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:
Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
Mikrozarządzanie, to znany termin często wykorzystywany w artykułach branżowych. Niektórzy boją się i unikają firm, w których stosowany jest taki styl zarządzania. Czym on jest w praktyce?
Model Powszechnego Przywództwa CLIMB zakłada, że każdy pracownik może, a nawet powinien rozwijać umiejętności przywódcze. Wynikają one nie z cech charakteru, ale z określonych zachowań, których można się po prostu nauczyć.
Dyfuzja innowacji to teoria wyjaśniająca, jak i dlaczego nowe idee, technologie i produkty zdobywają popularność i rozprzestrzeniają się, stając się powszechnie wykorzystywane. Poznanie tej teorii może być przydatne dla, zarządzających zmianą w firmach, menadżerów.
Newsletter
Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.
Ważne. Strona wykorzystuje pliki cookies! Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Swojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.
Monitorujemy Państwa aktywność w celach statystycznych oraz dopasowania strony do Państwa potrzeb. Pełna informacja znajduje się na podstronie. Polityka prywatności