Holakracja
Holakracja jest strukturą zarządzania charakteryzującą się podziałem władzy między samoorganizujące się grupy a nie odgórnym autorytetem.

Holakracja jest strukturą zarządzania charakteryzującą się podziałem władzy między samoorganizujące się grupy a nie odgórnym autorytetem jaki obowiązuje w typowym hierarchicznym modelu korporacyjnym.
W holakracji zamiast zatrudniania osoby do wypełnienia wcześniej zdefiniowanej roli, ludzie mają swobodę w poruszaniu się między zespołami i rolami – pod warunkiem, że mają umiejętności/korzyści, które mogą się okazać korzystne dla organizacji.
Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojem
Wyzwalanie potencjału pracowników to jedno z największych wyzwań menedżerskich, przywódczych. Szkolenie coaching menedżerski i zarządzanie rozwojem dostarcza paletę narzędzi rozpoznających poziom kompetencji pracowników i wspierający…Menedżer architektem zaangażowania. Recognition i motywowanie 3.0
Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















