Specjalistyczne doradztwo i usługi świadczone przez stronę trzecią, aby pomóc firmom w maksymalizacji wydajności działań HR i wdrażaniu odpowiednich nowych zasad i procedur w najlepszy możliwy sposób.
Doradztwo to cenione jest przez firmy za możliwość obiektywnego spojrzenia z zewnątrz.
Consulting HR jest często podejmowany w celu rozwiązania konkretnego problemu lub deficytu i ma za zadanie ocenę, audyt, proponowanie i wdrażanie polityki mającej na celu zaradzenie deficytowi i napędzanie zmian organizacyjnych.
Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:
- Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
- Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
- Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
- Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
- Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.