Zasoby ludzkie lub HR to dział firmy odpowiedzialny za wyszukiwanie, sprawdzanie, rekrutację i szkolenie kandydatów do pracy oraz administrowanie programami świadczeń pracowniczych.
W miarę jak firmy reorganizują się, aby zyskać przewagę nad konkurencją, HR odgrywa kluczową rolę w pomaganiu firmom w radzeniu sobie z szybko zmieniającym się środowiskiem i większym popytem na wysokiej, jakości pracowników.
Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:
- Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
- Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
- Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
- Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
- Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.
Inne pojęcia związane z: Human Resources (HR)
HR Business Partner,
HR Assistant,
Wellbeing,
Work-life Balance,
Polityka HR,
HR Consulting,
HR Manager,
Team-building,
Inteligencja Emocjonalna,
Onboarding,
Human Resources (HR),