Koło jakości
Koło jakości to technika zarządzania partycypacyjnego, która angażuje pracowników w rozwiązywanie problemów związanych z ich własną pracą.

Koło jakości to technika zarządzania partycypacyjnego, która angażuje pracowników w rozwiązywanie problemów związanych z ich własną pracą.
Koła jakości składają się z pracowników pracujących razem, którzy spotykają się w określonych odstępach czasu, aby omawiać problemy jakości i opracowywać rozwiązania usprawnień.
Celem Koła Jakości jest budowanie dobrych relacji z pracownikami oraz wzbudzenie w nich zaangażowania i poświęcenia w wykonywaną pracę.
Efektywnie przez wyzwania w zespole. Action learning w codziennej pracy menedżera.
Według badań przeprowadzonych przez MIT zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















