Kluczowe wskaźniki wydajności (Key performance indicators, KPI)

Kluczowe wskaźniki wydajności (Key performance indicators, KPI)

24 czerwca 2019
zdjęcie - Kluczowe wskaźniki wydajności (Key performance indicators, KPI)

Kluczowe wskaźniki wydajności (Key performance indicators, KPI) - Wskaźniki, które mają kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy, oraz wskaźniki na których podstawie ocenia się sukces pracowników (takie jak sprzedaż miesięczna, obsługiwani klienci, wyprodukowane jednostki itp.).

Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:

  • Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
  • Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
  • Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
  • Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
  • Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.
Inne pojęcia związane z: Kluczowe wskaźniki wydajności (Key performance indicators, KPI)
B2C, Pokolenie X, E-commerce, Piramida Potrzeb, Leadership (Przywództwo), Negocjacje, Kultura organizacyjna, Outsourcing, B2B, B2C, CTA (Call to Action), Cold-calling, Business Plan, Millenialsi, Morale,

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

W raporcie z 1998 r., mającym na celu przygotowanie oficerów do służby w XXI wieku, amerykański War College przewidział, że świat stanie się „zmienny (Volatile), niepewny (Uncertain), złożony (Complex) i niejednoznaczny (Ambiguous)” - w skrócie VUCA. Czy teoria  VUCA jest nadal aktualna? Czy jest to koncepcja, z którą faktycznie zmagają się liderzy biznesu, czy po prostu niedawny trend w literaturze zarządzania i branży coachingowej?

Wielu pracowników, zwłaszcza tych, którzy uczestniczyli w dużej liczbie szkoleń,  nie odnajduje w tradycyjnych szkoleniach potencjału rozwoju. Jednocześnie ich przełożeni i HR widzą potrzebę podniesienia efektywności rynku, dlatego pojawiły się treningi mentalne – pracujące na poziomie przekonań i postaw. Działy personalne i szkoleń coraz śmielej sięgają po to nowe rozwiązanie.

Dyfuzja innowacji  to teoria wyjaśniająca, jak i dlaczego nowe idee, technologie i produkty zdobywają popularność i rozprzestrzeniają się, stając się powszechnie wykorzystywane. Poznanie tej teorii może być przydatne dla, zarządzających zmianą w firmach, menadżerów.

Ludzie łatwiej pozwalają się przekonać twojej pewności siebie, wierze i entuzjazmowi, niż twojej logice i wiedzy.

Nie ma jednej sztywnej definicji, określającej HR Business Partnera, każda organizacja i jednostka postrzega jego rolę na swój sposób. Istnieją jednak pewne główne założenia i wspólne spójne cechy.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.