Marketing mix odnosi się do działań organizacji i obejmuje oferowany produkt, usługę lub pomysł, sposób, w jaki oferta zostanie przekazana klientom, metodę dystrybucji lub dostarczenia oferty oraz ceny, która będzie pobierana.
Jedne z bardziej popularnych koncepcji marketing-mix to: 4P, 4C, 7P, 5P.
Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:
- Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
- Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
- Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
- Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
- Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.
Stanowiska pracy związane z: Marketing Mix
Przedstawiciel handlowy,
Analityk biznesowy,
Specjalista ds. zamówień publicznych,
Product Manager,
Project manager,
Analityk finansowy,
Business Development Manager,
Specjalista ds. marketingu,
Dyrektor handlowy,
Specjalista ds. marketingu internetowego,
Asystent działu handlowego,
Analityk sprzedaży,
Specjalista ds. marketingu i reklamy,