Marketing Mix
Marketing mix odnosi się do działań organizacji i obejmuje oferowany produkt, usługę lub pomysł, sposób, w jaki oferta zostanie przekazana klientom, metodę dystrybucji lub dostarczenia oferty oraz ceny, która będzie pobierana.

Marketing mix odnosi się do działań organizacji i obejmuje oferowany produkt, usługę lub pomysł, sposób, w jaki oferta zostanie przekazana klientom, metodę dystrybucji lub dostarczenia oferty oraz ceny, która będzie pobierana.
Jedne z bardziej popularnych koncepcji marketing-mix to: 4P, 4C, 7P, 5P.
Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















