Marketing szeptany
Marketing szeptany (Whisper marketing) to zestaw działań mających na celu wywołanie dyskusji wśród konsumentów na temat konkretnego produktu lub marki.

Marketing szeptany (Whisper marketing) to zestaw działań mających na celu wywołanie dyskusji wśród konsumentów na temat konkretnego produktu lub marki.
Marketing szeptany opiera się na bezpośredniej dyskusji lub opowiadaniu o swoim doświadczeniu związanym z produktem lub marką.
W najprostszym ujęciu, istota tego typu działań marketingowych, opiera się na sile plotek, w naturalnym i swobodnym tonie konwersacyjnym.
Zaawansowane techniki sprzedaży B2B
Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B – 3 graczy, którzy zwykle…Techniki prezentacji „mniej znaczy więcej”
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















