Public relations
Public Relations (w skrócie PR) to praktyka polegająca na utrzymywaniu i kształtowaniu korzystnego wizerunku jednostki lub organizacji wobec społeczeństwa.

Public Relations (w skrócie PR) to praktyka polegająca na utrzymywaniu i kształtowaniu korzystnego wizerunku jednostki lub organizacji wobec społeczeństwa, np. dla potencjalnych klientów bądź pracowników.
Skuteczny PR powinien pomagać nawiązywać i utrzymywać wzajemne linie komunikacji, zrozumienia, akceptacji i współpracy między organizacją a jej odbiorcami docelowymi.
Moc autorytetu – najsolidniejszy fundament zarządzania
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze,… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















