Viral marketing
Viral Marketing odnosi się do narzędzi i technik marketingowych, które wykorzystują istniejące platformy społecznościowe.

Viral Marketing odnosi się do narzędzi i technik marketingowych, które wykorzystują istniejące platformy społecznościowe, jako sposób na szybkie rozpowszechnianie komunikatów promocyjnych o konkretnej firmie / marce / inicjatywie, wśród dużej liczby osób.
Celem tego rodzaju działań jest głównie zwiększenie świadomości marki.
Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















