Workflow (dosłownie przepływ pracy) to sposób, w jaki ludzie wykonują pracę oraz szereg zadań, które trzeba wykonać, aby osiągnąć powtarzalny cel biznesowy.
Workflow nie powinien być mylony z jednorazowym zadaniem lub z grupą zadań połączonych razem (projektem). Workflow przypomina bardziej łańcuch zadań, które zdarzają się w sekwencji i jest czymś, co wykonuje się regularnie.
Przepływ pracy obejmuje zadania, dokumenty lub informacje, które są przekazywane do odpowiedniego uczestnika w celu wykonania zadania w kolejności określonej przez konkretne reguły.
Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:
- Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
- Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
- Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
- Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
- Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.
Inne pojęcia związane z: Workflow
Wellbeing,
Work-life Balance,
Kultura organizacyjna,
Kluczowe wskaźniki wydajności (Key performance indicators, KPI),
Action learning,
Employee Experience,
Employer Branding,
Design Thinking,
HR miękki,
Komunikacja w zespole,
Stanowiska pracy związane z: Workflow
Asystentka/Asystent ds. kadr i płac,
HR Business Partner,
Key Account Manager,
Specjalista ds. social media,
Brand Manager,
Junior Brand Manager,
Project manager,
Business Development Manager,
Specjalista ds. marketingu,
Asystent działu handlowego,
Specjalista ds. obsługi zamówień,
Specjalista ds. administracyjnych,
Specjalista ds. obsługi klienta,
Konsultant medyczny,
Specjalista ds. marketingu i reklamy,
Opiekun klienta,