Account manager

Account manager to inaczej specjalista ds. sprzedaży bądź opiekun klienta.

22 maja 2019
zdjęcie - Account manager

Account manager - opis stanowiska pracy.

Account manager to inaczej specjalista ds. sprzedaży bądź opiekun klienta. Do obowiązkó osoby na tam stanowisku należy utrzymywanie długoterminowych kontaktów z klientami firmy, realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert dla potencjalnych klientów oraz i obsługa wybranej grupy kluczowych klientów.

Obowiązki Account Managera to przede wszystkim aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, prezentacji i raportów dla Klientów, analiza rynku i konkurencji oraz realizacja postawionych celów i zadań sprzedażowych. Ważne jest także zadbanie o budowanie pozytywnego wizerunku firmy jak i budowanie trwałych relacji z klientami.

Account manager - wymagania dla stanowiska.

Od osoby na stanowisku Account Managera wymaga się przede wszystkim doświadczenia w sprzedaży oraz znajomości podstawowych technik sprzedażowych i negocjacji. Ważna jest także umiejętność identyfikowania potrzeb klienta i budowania dobrych relacji biznesowych oraz umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów przez telefon. W firmach współpracujących z klientami międzynarodowymi przydatna jest także znajomość jęz. angielskiego w stopniu min. komunikatywnym.



Account manager - Obowiązki na stanowisku pracy.

Obowiązki Account Managera to przede wszystkim aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, prezentacji i raportów dla Klientów, analiza rynku i konkurencji oraz realizacja postawionych celów i zadań sprzedażowych. Ważne jest także zadbanie o budowanie pozytywnego wizerunku firmy jak i budowanie trwałych relacji z klientami.

Stanowiska pracy związane z: Account manager
Specjalista ds. windykacji, Key Account Manager,

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Jak wprowadzić różnego rodzaju zmiany by te zostały dobrze przyjęte przez pracowników i szybko przełożyły się na wynik finansowy? Borykając się z tym problemem menadżerowie przestają efektywnie reagować na potrzeby Klientów i nie nadążają za stale rozwijającym się rynkiem.
Model Diltsa opisuje funkcjonowanie człowieka, a także ukazuje schemat dokonywania zmian i uczenia się. Jego twórcą jest dr Robert Dilts, który opierał się na pracach antropologa Gregora Batesona, który z kolei bazował na jeszcze wcześniejszych badaniach Bertranda Russela.

Pokolenie C (inne określenie to generacja Z) swoją nazwę zawdzięcza angielskiemu słowu „connected” (połączony). Bo to właśnie doświadczenie stałego „połączenia z siecią”, bycia „online”, aktywnego działania w Internecie i w mediach społecznościowych najlepiej definiuje tę generację.

W badaniu „Rynek pracy 2015” aż 41% ankietowanych przyznaje, że często myśli o zmianie pracy! Na szczęście badania mówią również, co buduje przywiązanie pracownika do pracodawcy: praca w zgodzie z wartościami, rozwój, dobra atmosfera i sprawiedliwy przełożony. Rok 2015 i również nadchodzący 2016 upłynie pod wyzwaniem:, „Co zrobić, aby obniżyć bądź utrzymać poziom rotacji pracowników?”.

Obsługa klienta to wsparcie oferowane klientom - zarówno przed, jak i po zakupie i skorzystaniu z produktów lub usług - które sprawia, że ich doświadczenie z twoją firmą jest łatwe i przyjemne. Oferowanie bardzo dobrej obsługi klienta jest ważne, jeśli chcesz zatrzymać klientów na dłużej i rozwijać swoją firmę.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.