Analityk biznesowy

Analityk biznesowy zajmuje się analizą projektów organizacji, oceną modeli biznesowych oraz ich integracją z technologią w oparciu o dane z systemów informatycznych, używając zróżnicowanych narzędzi przetwarzania danych.

23 maja 2019
zdjęcie - Analityk biznesowy

Analityk biznesowy - opis stanowiska pracy.

Analityk biznesowy zajmuje się analizą projektów organizacji, oceną modeli biznesowych oraz ich integracją z technologią w oparciu o dane z systemów informatycznych, używając zróżnicowanych narzędzi przetwarzania danych. Zajmuje się także kontrolą finansową wszystkich transakcji firmy. Pracownicy na tym stanowisku najczęściej pracują w dziale IT w bankach i dużych przedsiębiorstwach.

Do obowiązków Analityka finansowego należy przeprowadzanie analiz biznesowych, definiowanie wymagań funkcjonalnych i testowanie tworzonych rozwiązań. Osoba na tym stanowisku zajmuje się także tworzeniem nowych oraz zarządzaniem istniejącymi raportami biznesowymi; weryfikacją jakości danych oraz proponowanych zmian w ramach realizowanych projektów a także tworzeniem budżetów i nadzorowaniem ich wykonania.

Analityk biznesowy - wymagania dla stanowiska.

Wymagania, jakie powinien spełniać kandydat starający sie o stanowisko Analityka finansowego to:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, bankowość lub rachunkowość)
  • Umiejętność analitycznego myślenia, interpretowania liczb i wyciągania wniosków
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność identyfikacji ryzyk i rozpisywania procesów,
  • Doświadczenie w zakresie analizy dużych zbiorów danych
  • Często również znajomość SQL oraz doświadczenie w projektowaniu/administrowaniu bazami danych


Analityk biznesowy - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiązków Analityka finansowego należy przeprowadzanie analiz biznesowych, definiowanie wymagań funkcjonalnych i testowanie tworzonych rozwiązań. Osoba na tym stanowisku zajmuje się także tworzeniem nowych oraz zarządzaniem istniejącymi raportami biznesowymi; weryfikacją jakości danych oraz proponowanych zmian w ramach realizowanych projektów a także tworzeniem budżetów i nadzorowaniem ich wykonania.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Jeżeli zespół pracowników ma dobrze funkcjonować, poszczególni jego członkowie powinni odgrywać w nim określone role. Ekspert zarządzania Meredith Belbin wyróżnił dziewięć takich ról.

TRANSFORMACJA CYFROWA = TWORZENIE FIRMY INNOWACYJNEJ
To nie jest więcej przemysłu w przemyśle, To jest więcej kreatywnego myślenia

Dawne techniki sprzedaży nie sprawdzają się już w dzisiejszym biznesie. Klienci są bardziej wykształceni niż kiedykolwiek i mają wiele możliwości do wyboru. A w szczególności nie znoszą być namawiani do kupna. Nowoczesna sprzedaż koncentruje się przede wszystkim na sztuce komunikacji i znajdowaniu wzajemnych korzyści. Najlepiej sprzedające się techniki sprzedaży, opisane poniżej, są oparte na tych zasadach. Wypróbuj je, aby sprawdzić, która pasuje do twojej firmy.

Zakłada, że u Klienta występuje więcej niż jedna osoba mająca wpływ na decyzje biznesowe. W sprzedaży tradycyjnej decydentem jest najczęściej ta osoba, z którą umawiamy się na spotkanie.

Czas to pieniądz! To oklepane hasło doskonale oddaje realia współczesnego biznesu. Przyśpieszające z każdym rokiem tempo życia wpływa też na funkcjonowanie przedsiębiorstw. Trzeba działać coraz szybciej, żeby utrzymać się na rynku, żeby nie dać wyprzedzić się konkurencji, żeby zdobyć klienta.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.