Asystentka ds. administracji - opis stanowiska pracy.
Asystent/asystentka do spraw administracji jest osobą odpowiedzialną za wykonywanie wszelkich zadań związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy. Do obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku należy m.in. obsługa dokumentacji firmy, prowadzenie kalendarza firmowego i przyjmowanie gości.
Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy obsługa administracyjna biura, m.in. obsługa centrali telefonicznej, ewidencja i zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą a także archiwizacja dokumentów, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i wprowadzanie danych do systemu. Asystent/asystentka ds. administracyjnych zajmuje się również obsługą recepcji - przyjmuje gości, wysyła i odbiera przesyłki kurierskie oraz dba o dobry wizerunek firmy.
Asystentka ds. administracji - wymagania dla stanowiska.
Od kandydatów na stanowisko asystentki ds. administracji wymaga się bardzo dobrej obsługi programów (MS Word, MS Power Point i MS Excel) oraz urządzeń biurowych. Ważna jest także znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację oraz wysokie kompetencje interpersonalne - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Asystentka ds. administracji - Obowiązki na stanowisku pracy.
Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy obsługa administracyjna biura, m.in. obsługa centrali telefonicznej, ewidencja i zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą a także archiwizacja dokumentów, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i wprowadzanie danych do systemu. Asystent/asystentka ds. administracyjnych zajmuje się również obsługą recepcji - przyjmuje gości, wysyła i odbiera przesyłki kurierskie oraz dba o dobry wizerunek firmy.