Asystentka ds. administracji
Asystent/asystentka do spraw administracji jest osobą odpowiedzialną za wykonywanie wszelkich zadań związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy.

Asystent/asystentka do spraw administracji jest osobą odpowiedzialną za wykonywanie wszelkich zadań związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy. Do obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku należy m.in. obsługa dokumentacji firmy, prowadzenie kalendarza firmowego i przyjmowanie gości.
Profesjonalny sekretariat
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. Utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Szkolenie profesjonalny sekretariat dostarcza technik… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















