Fakturzystka
Fakturzystka/fakturzysta jest pracownikiem działu księgowości. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy zarządzanie fakturami.

Fakturzystka/fakturzysta jest pracownikiem działu księgowości. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy zarządzanie fakturami – ich wystawianie, korygowanie oraz wprowadzanie do systemu. Fakturzysta zajmuje się także kontrolą obiegu dokumentacji handlowej i przygotowywaniem raportów z wykonanej pracy.
Lider Transformacyjny - przywództwo przyszłości
To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją. Jeśli koncentruje się wyłącznie na wyniku relacja jest transakcyjna. Podstawą relacji transformacyjnej jest nadawanie sensu… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















