Key Account Manager

Key Account Manager to inaczej kierownik ds. kluczowych klientów firmy.

22 maja 2019
zdjęcie - Key Account Manager

Key Account Manager - opis stanowiska pracy.

Key Account Manager to inaczej kierownik ds. kluczowych klientów/opiekun kluczowych klientów. Osoba piastująca to stanowisko odpowiada za budowanie współpracy z najważniejszymi i największymi klientami oraz kreowanie wizerunku firmy i polityki sprzedaży.

Do obowiązków osoby na stanowisku Opiekuna kluczowych klientów należy:

  • Aktywne pozyskiwanie klientów
  • Utrzymywanie długofalowej współpracy z kluczowymi klientami Firmy
  • Realizacja założonych celów sprzedażowych
  • Budowanie efektywnych relacji z klientami zewnętrznymi
  • Przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz prezentacji pod potrzeby klienta
  • Wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy na rynku

Key Account Manager - wymagania dla stanowiska.

Skuteczny Key Account Manager powinien spełniać następujące wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży
  • Znakomite umiejętności handlowe i negocjacyjne w sprzedaży
  • Umiejętność budowania trwałych i produktywnych relacji z klientami zewnętrznymi
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Wysoka odporność na sytuacje stresowe
  • Mile widziana znajomość branży


Key Account Manager - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiązków osoby na stanowisku Opiekuna kluczowych klientów należy:

  • Aktywne pozyskiwanie klientów
  • Utrzymywanie długofalowej współpracy z kluczowymi klientami Firmy
  • Realizacja założonych celów sprzedażowych
  • Budowanie efektywnych relacji z klientami zewnętrznymi
  • Przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz prezentacji pod potrzeby klienta
  • Wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
Stanowiska pracy związane z: Key Account Manager
Specjalista ds. windykacji,

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Jeżeli sprzedawca chce klienta przekonać do zakupu oferowanego produktu (po tym jak sam się przekonał, że odpowiada to potrzebie klienta), to przekonanie powinno z niego emanować. Nie może uwidaczniać nawet cienia obawy, że klient mimo poznania wszystkich rzeczowych argumentów i wypróbowania produktu jednak nie kupi. Jego spokojna pewność powinna odzwierciedlać się w postawie, głosie i całym sposobie bycia.

Genchi Genbutsu oznacza konieczność osobistego zweryfikowania wszystkich faktów dotyczących danego problemu. Zasada Genchi Genbutsu to jeden z najważniejszych elementów kultury pracy w japońskich firmach.

Szanowni Państwo!
Rozwój przywództwa jest niezbędny, ponieważ organizacje nabierają osobowości swoich liderów. Przywódcy kształtują pozytywną kulturę firmy, są wzorcami zachowań, wpływają na przekonania i wierzenia panujące w firmie, tworzą ramy etyczne w pracy, promują właściwe wartości.
W tym tutorialu znajduje się 9 lekcji, których celem jest wsparcie menedżerów, przełożonych, szefów projektów na drodze do stawania się liderem. Służą one do samodzielnej pracy nad kształtowaniem własnego przywództwa. Mogą również stanowić doskonałe ćwiczenie przed szkoleniem z zakresu przywództwa, pomiędzy sesjami, a także jako zadanie domowe po szkoleniu.
Życzymy owocnej nauki!
Zespół Gamma

Mentalność, czyli sposób myślenia pracowników, ma ogromny wpływ na indywidualną i zespołową skuteczność. Umiejętności mentalne, takie jak: wytrwałość w pokonywaniu przeszkód, mobilizowanie się wobec wyzwań, samomotywacja, poczucie odpowiedzialności i myślenie globalne, są niezastąpionymi kompetencjami wszystkich pracowników firmy bez względu na pozycję i zajmowane stanowisko.

Zdalne formaty rozwojowe do tej pory funkcjonowały raczej na obrzeżach polityki rozwojowej organizacji.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.