Księgowa
Księgowa/y – to pracownik działu księgowości, osoba zajmująca się prowadzeniem rachunkowości w danej firmie. Do zadań osoby na tym stanowisku należy, m.in.: księgowanie dokumentów, sprawdzanie poprawności przygotowanych sprawozdań.

Księgowa/y – to pracownik działu księgowości, osoba zajmująca się prowadzeniem rachunkowości w danej firmie. Do zadań osoby na tym stanowisku należy, m.in.: księgowanie dokumentów, sprawdzanie poprawności przygotowanych deklaracji i sprawozdań, przygotowywanie przelewów bankowych oraz nadzór nad działem księgowości.
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie…Poprawność językowa w dokumentach firmowych i urzędowych
Obecność błędów językowych w tekście na ogół źle świadczy o ich autorze. Poprawność językowa jest dla wielu ludzi świadectwem kultury, kompetencji i wykształcenia. Jej brak… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















