Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista do spraw kadr i płac jest osobą odpowiedzialną za organizowanie procesu wypłacania wynagrodzeń dla pracowników oraz za przebieg procesu rekrutacji.

Specjalista do spraw kadr i płac jest osobą odpowiedzialną za organizowanie procesu wypłacania wynagrodzeń dla pracowników oraz za przebieg procesu rekrutacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku charakteryzuje się dogłębną znajomością prawa podatkowego i prawa pracy, ustala formy zatrudnienia i kontroluje terminy wypłacania wynagrodzeń.
Poprawność językowa w dokumentach firmowych i urzędowych
Obecność błędów językowych w tekście na ogół źle świadczy o ich autorze. Poprawność językowa jest dla wielu ludzi świadectwem kultury, kompetencji i wykształcenia. Jej brak…Ownership mindset – Menedżer architektem odpowiedzialności
Współodpowiedzialność bierze się z poczucia współwłasności, a to z poczucia wpływu, współdecydowania i powiązania celów własnych z celami firmowymi. Zapraszamy na szkolenie ownership mindset –… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















