Specjalista ds. marketingu internetowego

Specjalista ds. e-marketingu jest osobą odpowiedzialną za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w internecie.

24 maja 2019
zdjęcie - Specjalista ds. marketingu internetowego

Specjalista ds. marketingu internetowego - opis stanowiska pracy.

Specjalista ds. e-marketingu jest osobą odpowiedzialną za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w internecie. Pracownik na tym stanowisku zajmuje się również tworzeniem kampanii reklamowych oraz badaniem efektywności podejmowanych przez siebie działań.

Obowiązki jakie stoją przed osobą na tym stanowisku, to:

  • Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych;
  • Administracja strony internetowej;
  • Strategia wprowadzania na rynek nowych produktów;
  • Opracowywanie koncepcji i treści materiałów reklamowych;
  • Przygotowywanie i rozsyłanie newsletterów;
  • Zarządzanie treścią na stronach internetowych oraz nadzór nad ich aktualnością;
  • Analiza działań konkurencji.

Specjalista ds. marketingu internetowego - wymagania dla stanowiska.

Od Specjalisty ds. marketingu internetowego zazwyczaj wymaga się przynajmniej rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomości produktów Google (Analytics, Ads) wraz z zagadnieniami w zakresie SEO, SEM i mediów społecznościowych. Kandydaci na to stanowisko powinnie się także wyróżniać tzw.. „lekkim piórem” gwarantującym tworzenie skutecznych treści reklam i postów w social mediach oraz umiejętnością analizy i dopasowania narzędzi marketingowych dla uzyskania jak najlepszych efektów.



Specjalista ds. marketingu internetowego - Obowiązki na stanowisku pracy.

Obowiązki jakie stoją przed osobą na tym stanowisku, to:

  • Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych;
  • Administracja strony internetowej;
  • Strategia wprowadzania na rynek nowych produktów;
  • Opracowywanie koncepcji i treści materiałów reklamowych;
  • Przygotowywanie i rozsyłanie newsletterów;
  • Zarządzanie treścią na stronach internetowych oraz nadzór nad ich aktualnością;
  • Analiza działań konkurencji.
Stanowiska pracy związane z: Specjalista ds. marketingu internetowego
Specjalista ds. social media, Brand Manager, Specjalista ds. marketingu, Scrum master, Administrator aplikacji,

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Ty decydujesz o tym, na co poświęcasz określoną ilość czasu. Zastanów się ile czasu poświęcasz na realizację tego co jest dla ciebie naprawdę ważne?
Mentalność, czyli sposób myślenia pracowników, ma ogromny wpływ na indywidualną i zespołową skuteczność. Umiejętności mentalne, takie jak: wytrwałość w pokonywaniu przeszkód, mobilizowanie się wobec wyzwań, samomotywacja, poczucie odpowiedzialności i myślenie globalne, są niezastąpionymi kompetencjami wszystkich pracowników firmy bez względu na pozycję i zajmowane stanowisko.

Teorie przywództwa - Przywództwo transakcyjne – jedna z dwóch wyróżnianych teorii przywództwa. W tej teorii relacja przywódca – członek grupy jest formą społecznej wymiany. Przywódcy transakcyjni dążą więc do opierania się na procesie wymiany: wykonany cel równa się gratyfikacji.

Agile Project Management – AgilePM  to międzynarodowy standard i obecnie najpopularniejsza metod zarządzania, oparta o zwinne podejście do kierowania projektami. AgilePM szczególnie dobre zastosowanie znajduje w obszarach, gdzie budżet i zakres projektu mogą się znacznie zmieniać w czasie jego realizacji.

Reakcje na stres bywają różnorodne. Według Endlera i Parkera, strategie radzenia sobie ze stresem, jakie podejmuje człowiek, są wynikiem interakcji zachodzącej pomiędzy cechami sytuacji, a stylem reakcji charakterystycznym dla danej jednostki. Styl radzenia sobie ze stresem rozumiany jest jako typowy dla danego człowieka sposób zachowania się w różnych sytuacjach stresowych. Tak więc wybór strategii radzenia sobie ze stresem zależy od wielu czynników, np.: osobowości człowieka, jego doświadczenia w radzeniu sobie ze stresem, rodzaju stresora, który spowodował stan napięcia.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.