Specjalista ds. marketingu internetowego
Specjalista ds. e-marketingu jest osobą odpowiedzialną za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w internecie.

Specjalista ds. e-marketingu jest osobą odpowiedzialną za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w internecie. Pracownik na tym stanowisku zajmuje się również tworzeniem kampanii reklamowych oraz badaniem efektywności podejmowanych przez siebie działań.
Retencja – jak zatrzymać najlepszych pracowników w firmie?
Koszty pozafinansowe w postaci obniżenia motywacji i zaangażowania są trudne do oszacowania, choć odczuwane. Szkolenie z zarzadzania retencją uczy nas – wykorzystując do tego współczesne… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















