Specjalista ds. personalnych
Specjalista ds. Personalnych jest osobą odpowiedzialną za realizację polityki i strategii personalnej firmy.

Specjalista ds. Personalnych jest osobą odpowiedzialną za realizację polityki i strategii personalnej firmy. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, koordynacja i realizacja działań personalnych oraz porządkowanie i właściwe przechowywanie informacji pracowników w aktach osobowych.
Retencja – jak zatrzymać najlepszych pracowników w firmie?
Koszty pozafinansowe w postaci obniżenia motywacji i zaangażowania są trudne do oszacowania, choć odczuwane. Szkolenie z zarzadzania retencją uczy nas – wykorzystując do tego współczesne… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















