Specjalista ds. szkoleń

Specjalista ds. szkoleń (zwany też specjalistą ds. szkoleniowych, specjalistą ds. szkoleń i rozwoju) to osoba, która odpowiedzialna jest za organizację i prowadzenie najlepiej dobranych do konkretnych przypadków szkoleń.

23 maja 2019
zdjęcie - Specjalista ds. szkoleń

Specjalista ds. szkoleń - opis stanowiska pracy.

Specjalista ds. szkoleń (zwany też specjalistą ds. szkoleniowych, specjalistą ds. szkoleń i rozwoju) to osoba, która odpowiedzialna jest za organizację i prowadzenie najlepiej dobranych do konkretnych przypadków szkoleń. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należą m.in.: organizacja, prowadzenie i sprzedaż usług szkoleniowych, kontakt z firmami szkoleniowymi, identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji oraz przeprowadzanie ewaluacji szkolenia.

Do obowiązków Specjalisty ds. szkoleń należy:

  • Identyfikowanie potrzeb rozwojowych i szkoleniowych pracowników;
  • Przygotowywanie autorskich szkoleń, opracowywanie materiałów szkoleniowych;
  • Organizacja szkoleń i ich administrowanie, a także współpraca z firmami szkoleniowymi;
  • Przeprowadzanie ewaluacji szkoleń;
  • Raportowanie z prowadzonych działań.

Specjalista ds. szkoleń - wymagania dla stanowiska.

Wymagania, jakie powinien spełniać Specjalista ds. szkoleń to: wykształcenie wyższe (najlepiej kierunki związane z Psychologią, ZZL, Socjologią), doświadczenie w zakresie coachingu i w prowadzeniu szkoleń/prezentacji oraz znajomość technik trenerskich. Rekruterzy zwracają także uwagę na znajomość języka angielskiego oraz pakietu MS Office i na umiejętności miękkie takie jak wysoki poziom komunikacji i budowania relacji.



Specjalista ds. szkoleń - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiązków Specjalisty ds. szkoleń należy:

  • Identyfikowanie potrzeb rozwojowych i szkoleniowych pracowników;
  • Przygotowywanie autorskich szkoleń, opracowywanie materiałów szkoleniowych;
  • Organizacja szkoleń i ich administrowanie, a także współpraca z firmami szkoleniowymi;
  • Przeprowadzanie ewaluacji szkoleń;
  • Raportowanie z prowadzonych działań.
Stanowiska pracy związane z: Specjalista ds. szkoleń
Asystentka ds. administracji, Asystent/ka Zarządu, Key Account Manager, Account manager,

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Assessment Center (AC) jest definiowany jako ocena grupy jednostek przez zespół sędziów przy użyciu szeregu szczegółowych i wieloaspektowych technik. Przynajmniej jedna z tych technik powinna być próbką pracy lub „symulacją” (Task Force on Assessment Center Standards, 1980).
 
Sprzedaż to budowanie zaufania. Jednym z elementów, który pomaga budować dobre relacje z klientem jest diagnoza potrzeb. Diagnoza potrzeb to proces poznawania klienta. Docierania do jego motywów, potrzeb, sytuacji bieżącej i sytuacji oczekiwanej (przyszłości).

Przewodzenie ludziom i zarządzanie nimi oraz ich efektywnością to ciągłe wzajemne oddziaływanie wzorców zachowań jednostek na siebie nawzajem. Zatem inni zmieniają się tylko w takim stopniu, w jakim my się zmieniamy!

Trójkąt kompetencji to narzędzie, który w przejrzysty sposób obrazuje, jakie elementy składają się na kompetencje zawodowe. To są trzy czynniki: wiedza, umiejętności i motywacja.

Za większość niepowodzeń w czasie wystąpień retorycznych zwykło się obwiniać tremę. Jest to sprawa czysto indywidualna, ponieważ każdy odczuwa ją inaczej. Lekka trema – podniecenie i niepewność co do reakcji rozmówców to objaw normalny i pożądany, ponieważ umożliwia koncentrację.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.