Specjalista ds. zamówień publicznych
Specjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

Specjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy także koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego.
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie…Poprawność językowa w dokumentach firmowych i urzędowych
Obecność błędów językowych w tekście na ogół źle świadczy o ich autorze. Poprawność językowa jest dla wielu ludzi świadectwem kultury, kompetencji i wykształcenia. Jej brak… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















