Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Specyfika czasu pracy kierowców jest szczególna. Na jego regulację składają się różne akty prawne – prawa międzynarodowego, prawa Unii Europejskiej, prawa wewnętrznego poszczególnych państw.
Sprawę komplikują także częste zmiany i wprowadzanie nowych obostrzeń. Kontrole przestrzegania przepisów są częste a kary za ich łamanie dotkliwe. Stąd niezwykle ważne jest aby na bieżąco poszerzać i uzupełniać swą wiedzę na ten temat.
Szkolenie czas pracy kierowców – Celem szkolenia jest dostarczenie informacji na temat planowania i rozliczania czasu pracy kierowców transportu drogowego. Omawiane są zasady wykonywania pracy przez kierowców, normy czasu pracy i czasu prowadzenia pojazdów, okresy odpoczynków i przerw.
W programie szkolenia uwzględniono zmiany, jakie wnosi tzw. pakiet mobilności, zarówno już obowiązujące jaki i te, które wejdą w życie w najbliższych latach. Szkolenie jest adresowane do osób które zajmują się zarządzaniem, planowaniem i rozliczaniem czasu pracy kierowców zawodowych.
Dotyczy to zarówno przedsiębiorstw transportowych, logistycznych jak i innych (np. handlowych czy produkcyjnych), które dysponują flotą samochodów ciężarowych. Pomocne będzie także dla innych pracowników działów HR w tych branżach.
Ponadto uczestnicy będą dysponowali narzędziami pozwalającymi im prawidłowo rozliczać i rejestrować czas pracy aby uniknąć problemów związanych z kontrolą prowadzoną przez PIP, ITD i inne organy.
Podstawy prawne
1. Normy
2. czasu pracy,
3. prowadzenia pojazdu,
4. odpoczynku
5. przerw w prowadzeniu,
6. Odstępstwa od stosowania norm
7. Odpoczynki w bazie/domu (pakiet mobilności)
8. Pojęcie doby pracowniczej i tygodnia dla kierowcy
9. Systemy czasu pracy kierowców
10. Rozkłady i harmonogramy czasu pracy
11. Ruchomy czas pracy.
12. Pojęcie dyżuru w czasie pracy kierowcy
13. Praca w godzinach nadliczbowych kierowców
14. Praca w niedziele i święta i jej rekompensata
15. Praca w porze nocnej. Zakazy i ograniczenia
16. Czas pracy kierowców wykonujących pracę na innej podstawie niż stosunek pracy.
17. Zasady potwierdzania przez kierowcę obecności w pracy.
18. Zadania pracodawcy i kierowników komórek organizacyjnych w zakresie planowania, rozliczania i ewidencjonowania czasu pracy.
19. Podróż służbowa kierowcy
20. Ewidencja czasu pracy – zasady sporządzania, co zawiera, forma sporządzania.
21. Ewidencjonowanie godzin pracy
22. Tachografy
23. Prowadzenie karty drogowej
24. Zaświadczenia o nieprowadzeniu pojazdu
25. Dowody na okoliczność czasu pracy kierowcy w świetle praktyki sądów pracy i kontroli ITD oraz PIP.
Czasu pracy kierowców:
Rejestrowania czasu pracy
Inne
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Zapraszamy na szkolenie, które stanowi podsumowanie ostatnich zmian z uwzględnieniem nowych rozporządzeń i stanowisk urzędowych w tym zakresie. Dodatkowo podczas szkolenia zostaną poruszone kwestie z planowanym wdrożeniem dyrektywy o sygnalistach.
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy w zakresie nowych instrumentów, jakie pracodawcy mogą wykorzystać w celu optymalizacji kosztów zatrudnienia. Instrumenty te dotyczą tak redukcji zatrudnienia (zwolnień), jak też obniżenia wysokości wynagrodzeń pracowników.
Opowiemy o tym jak wygląda rola IOD w ocenie organów nadzoru, na czym polega konflikt interesów, jak powinny funkcjonować polityki i procedury, a także jak wspierać organizację w ewidencjonowaniu incydentów, ocenie oraz zgłaszaniu naruszeń.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.