Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Grupa dedykowana:
W szczególności grupą dla której szkolenie może okazać się niezwykle przydatne są projektanci organizacji ruchu oraz inżynierowie ruchu, którzy wielokrotnie borykają się z problemami natury prawnej i praktycznej w uzgadnianiu dokumentacji projektów organizacji ruchu.
Grupa dedykowana:
W szczególności grupą dla której szkolenie może okazać się niezwykle przydatne są projektanci organizacji ruchu oraz inżynierowie ruchu, którzy wielokrotnie borykają się z problemami natury prawnej i praktycznej w uzgadnianiu dokumentacji projektów organizacji ruchu.
1. Projektowanie i zatwierdzanie CZASOWEJ organizacji ruchu – kwestie projektowe.
2. Źródło i zasoby czasowych zmian w organizacji ruchu:
3. Sposoby rozwiązywania nieścisłości występujących w przepisach:
4. Szczegółowe analizy przypadków i rozwiązania dotyczące projektowania/opiniowania/ zatwierdzania CZASOWEJ organizacji ruchu:
5. Problematyka przeznakowania w CZASOWEJ organizacji ruchu – „zasada minimalnej ingerencji” – jak rozwiązywać problemy w tym zakresie w praktyce?
6. Psychologiczne aspekty przeznakowania robót drogowych a bezpieczeństwo ruchu drogowego.
7. Rola organu zarządcy drogi w prawidłowej ocenie organizacji ruchu drogowego.
8. Rola organu zarządzającego ruchem na drodze w prawidłowej ocenie organizacji ruchu drogowego.
9. Rola organu sprawującego nadzór nad zarządzaniem ruchem na drogach w prawidłowej ocenie organizacji ruchu drogowego.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
10. Zasady ochrony środowiska a czasowa organizacja ruchu – organizacja robót w rejonie drzew, krzewów i zieleńców (wymogi i aspekty praktyczne),
11. Ilość, spójność i czytelność znaków drogowych w czasowej organizacji ruchu.
12. Rozwiązania wariantowe w czasowej organizacji ruchu.
13. Rozwiązania etapowe w czasowej organizacji ruchu.
14. Rozwiązywanie kolizji przy projektowaniu, opiniowaniu i zatwierdzaniu czasowej organizacji ruchu.
15. Mechanizmy koordynowania robót w pasie drogowym na podstawie czasowych zmian w organizacji ruchu – przykładowe rozwiązania stosowane przez organy zarządzające ruchem na drogach w Polsce.
16. Rola osób upoważnionych do kierowania ruchem drogowych w czasowej organizacji ruchu.
17. CZASOWA organizacja ruchu a warunki decyzji lokalizacyjnej zarządcy drogi publicznej:
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
18. PROJEKTY CZASOWEJ ORGANIZACJI RUCHU:
19. UPROSZCZONE PROJEKTY CZASOWEJ ORGANIZACJI RUCHU:
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
20. Zasady ogólne opiniowania CZASOWEJ organizacji ruchu:
21. Zatwierdzanie CZASOWEJ organizacji ruchu na drogach publicznych – w całości, w części, ze zmianami.
22. Zatwierdzanie CZASOWEJ organizacji ruchu na drogach wewnętrznych.
23. Relacje: organ zarządzający ruchem na drodze – zarządca drogi publicznej
24. Podmioty uprawnione do wydawania zatwierdzeń organizacji ruchu.
25. Kwalifikacja prawna zatwierdzeń organizacji ruchu.
26. Zakres obowiązywania zatwierdzeń czasowej organizacji ruchu
27. Formy wydawanych zatwierdzeń CZASOWYCH organizacji ruchu.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
28. Dopuszczalne zmiany po zatwierdzeniu czasowej organizacji ruchu.
29. Różnice w realizacji czasowych zmian w organizacji ruchu przy inwestycjach objętych specustawą drogową i inwestycjach w trybie ustawy Prawo Budowlane.
30. Elementy podlegające zatwierdzeniom w czasowej organizacji ruchu:
31. Spory w zakresie projektowanej, opiniowanej i zatwierdzanej czasowej organizacji ruchu.
32. Dylematy w zakresie opiniowania CZASOWEJ organizacji ruchu – STAŁY, CZASOWY czy UPROSZCZONY?
33. Konsekwencje prawne błędnej kwalifikacji zatwierdzenia czasowej organizacji ruchu:
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy
1. Projektowanie i zatwierdzanie CZASOWEJ organizacji ruchu – kwestie projektowe.
2. Źródło i zasoby czasowych zmian w organizacji ruchu:
3. Sposoby rozwiązywania nieścisłości występujących w przepisach:
4. Szczegółowe analizy przypadków i rozwiązania dotyczące projektowania/opiniowania/ zatwierdzania CZASOWEJ organizacji ruchu:
5. Problematyka przeznakowania w CZASOWEJ organizacji ruchu – „zasada minimalnej ingerencji” – jak rozwiązywać problemy w tym zakresie w praktyce?
6. Psychologiczne aspekty przeznakowania robót drogowych a bezpieczeństwo ruchu drogowego.
7. Rola organu zarządcy drogi w prawidłowej ocenie organizacji ruchu drogowego.
8. Rola organu zarządzającego ruchem na drodze w prawidłowej ocenie organizacji ruchu drogowego.
9. Rola organu sprawującego nadzór nad zarządzaniem ruchem na drogach w prawidłowej ocenie organizacji ruchu drogowego.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
10. Zasady ochrony środowiska a czasowa organizacja ruchu – organizacja robót w rejonie drzew, krzewów i zieleńców (wymogi i aspekty praktyczne),
11. Ilość, spójność i czytelność znaków drogowych w czasowej organizacji ruchu.
12. Rozwiązania wariantowe w czasowej organizacji ruchu.
13. Rozwiązania etapowe w czasowej organizacji ruchu.
14. Rozwiązywanie kolizji przy projektowaniu, opiniowaniu i zatwierdzaniu czasowej organizacji ruchu.
15. Mechanizmy koordynowania robót w pasie drogowym na podstawie czasowych zmian w organizacji ruchu – przykładowe rozwiązania stosowane przez organy zarządzające ruchem na drogach w Polsce.
16. Rola osób upoważnionych do kierowania ruchem drogowych w czasowej organizacji ruchu.
17. CZASOWA organizacja ruchu a warunki decyzji lokalizacyjnej zarządcy drogi publicznej:
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
18. PROJEKTY CZASOWEJ ORGANIZACJI RUCHU:
19. UPROSZCZONE PROJEKTY CZASOWEJ ORGANIZACJI RUCHU:
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
20. Zasady ogólne opiniowania CZASOWEJ organizacji ruchu:
21. Zatwierdzanie CZASOWEJ organizacji ruchu na drogach publicznych – w całości, w części, ze zmianami.
22. Zatwierdzanie CZASOWEJ organizacji ruchu na drogach wewnętrznych.
23. Relacje: organ zarządzający ruchem na drodze – zarządca drogi publicznej
24. Podmioty uprawnione do wydawania zatwierdzeń organizacji ruchu.
25. Kwalifikacja prawna zatwierdzeń organizacji ruchu.
26. Zakres obowiązywania zatwierdzeń czasowej organizacji ruchu
27. Formy wydawanych zatwierdzeń CZASOWYCH organizacji ruchu.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
28. Dopuszczalne zmiany po zatwierdzeniu czasowej organizacji ruchu.
29. Różnice w realizacji czasowych zmian w organizacji ruchu przy inwestycjach objętych specustawą drogową i inwestycjach w trybie ustawy Prawo Budowlane.
30. Elementy podlegające zatwierdzeniom w czasowej organizacji ruchu:
31. Spory w zakresie projektowanej, opiniowanej i zatwierdzanej czasowej organizacji ruchu.
32. Dylematy w zakresie opiniowania CZASOWEJ organizacji ruchu – STAŁY, CZASOWY czy UPROSZCZONY?
33. Konsekwencje prawne błędnej kwalifikacji zatwierdzenia czasowej organizacji ruchu:
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Szkolenie ma na celu przede wszystkim omówienie problemów i kontrowersji powstających przy zajmowaniu pasa drogowego.
Granice zarządzania ruchem na drogach, decyzja na zajęcie pasa drogowego, projekt czasowej organizacji ruchu, podmioty uprawnione, postepowanie w sprawie zmiany czasowej organizacji ruchu. Zapraszamy na szkolenie Organizacja robót w pasie drogi publicznej.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.