Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu (prawa konsumenta szkolenie) które poprowadzi uznany ekspert – praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie, znany i ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach (prawa konsumenta zmiany).
Grupa docelowa:
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
Dla osób chcących poznać prawa konsumenta szkolenie to będzie idealnym wyborem!
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu (prawa konsumenta szkolenie) które poprowadzi uznany ekspert – praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie, znany i ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach (prawa konsumenta zmiany).
Grupa docelowa:
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
Dla osób chcących poznać prawa konsumenta szkolenie to będzie idealnym wyborem!
1.Wiadomości wprowadzające
2. Różnorodność rozumienia pojęcia przedsiębiorcy w regulacjach prawa cywilnego, gospodarczego oraz energetycznego
3. Umiejętność właściwego odczytywania i posługiwania się różnorodnymi rejestrami związanymi z prowadzeniem działalności gospodarczej
4. Zagrożenia związane z niewłaściwym rozumieniem i praktycznym odniesieniem do problematyki reprezentacji oraz przedstawicielstwa przedsiębiorcy
5. Problematyka zawierania umów z instytucjami państwowymi, samorządowymi ( szpitalami, szkołami)
6. Analiza aktualnych zapisów prawa energetycznego pod kątem zawierania i realizowania umów z przedsiębiorcami
7. Technika prawidłowego wykorzystywania przez przedsiębiorstwo energetyczne:
8. Zagadnienia związane z ustaniem umowy, umiejętność ich właściwego zastosowania
9. Przygotowywanie prawnych sposobów zabezpieczenia realizacji warunków umowy przez odbiorcę
( przedsiębiorcę) w sposób maksymalnie gwarantujący skuteczność ewentualnej windykacji należności:
10. Ramy czasowe zawierania umów zabezpieczających
11. Umiejętność stosowania właściwych form zabezpieczenia
12. Znaczenie doboru odpowiedniego sposobu zabezpieczenia do konkretnej umowy handlowej w sposób maksymalnie zabezpieczający interes wierzyciela oraz najmniej uciążliwy dla odbiorcy
13. Praktyczne aspekty związane z wprowadzeniem i stosowaniem procedury zmiany sprzedawcy
14. Istotne znaczenie dla właściwej współpracy przedsiębiorstwa obrotu i dystrybucji stosowania regulacji nielegalnego poboru energii i paliw gazowych
15. Niebezpieczeństwa i zagrożenia dla przedsiębiorstwa obrotu związane z nieuzasadnionym wstrzymaniem przedsiębiorcy dostaw :
16. Właściwe prowadzenie i przestrzeganie przez przedsiębiorstwo obrotu nowych regulacji postępowania reklamacyjnego w zakresie obejmującym:
1.Wiadomości wprowadzające
2. Różnorodność rozumienia pojęcia przedsiębiorcy w regulacjach prawa cywilnego, gospodarczego oraz energetycznego
3. Umiejętność właściwego odczytywania i posługiwania się różnorodnymi rejestrami związanymi z prowadzeniem działalności gospodarczej
4. Zagrożenia związane z niewłaściwym rozumieniem i praktycznym odniesieniem do problematyki reprezentacji oraz przedstawicielstwa przedsiębiorcy
5. Problematyka zawierania umów z instytucjami państwowymi, samorządowymi ( szpitalami, szkołami)
6. Analiza aktualnych zapisów prawa energetycznego pod kątem zawierania i realizowania umów z przedsiębiorcami
7. Technika prawidłowego wykorzystywania przez przedsiębiorstwo energetyczne:
8. Zagadnienia związane z ustaniem umowy, umiejętność ich właściwego zastosowania
9. Przygotowywanie prawnych sposobów zabezpieczenia realizacji warunków umowy przez odbiorcę
( przedsiębiorcę) w sposób maksymalnie gwarantujący skuteczność ewentualnej windykacji należności:
10. Ramy czasowe zawierania umów zabezpieczających
11. Umiejętność stosowania właściwych form zabezpieczenia
12. Znaczenie doboru odpowiedniego sposobu zabezpieczenia do konkretnej umowy handlowej w sposób maksymalnie zabezpieczający interes wierzyciela oraz najmniej uciążliwy dla odbiorcy
13. Praktyczne aspekty związane z wprowadzeniem i stosowaniem procedury zmiany sprzedawcy
14. Istotne znaczenie dla właściwej współpracy przedsiębiorstwa obrotu i dystrybucji stosowania regulacji nielegalnego poboru energii i paliw gazowych
15. Niebezpieczeństwa i zagrożenia dla przedsiębiorstwa obrotu związane z nieuzasadnionym wstrzymaniem przedsiębiorcy dostaw :
16. Właściwe prowadzenie i przestrzeganie przez przedsiębiorstwo obrotu nowych regulacji postępowania reklamacyjnego w zakresie obejmującym:
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Prowadzący szkolenie:mgr inż. geodezji i kartografii, geodeta uprawniony, obecnie pełni funkcję geodety powiatowego w Starostwie Powiatowym. Posiada wieloletnią praktykę w dziedzinie geodezji i kartografii. Również w ramach własnej działalności gospodarczej. Czynny zawodowo od początku lat dziewięćdziesiątych ub. wieku. Od 2004r. związany zawodowo z administracją publiczną. W latach 2004 –2010 kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w jednym z urzędów miejskich, wcześniej praktyka zdobyta w dużej firmie projektowej.
Celem szkolenia jest zaznajomienie różnych grup zawodowych z mapami jako dokumentami wykorzystywanymi w wielu procesach inwestycyjnych, administracyjnych, cywilnych. O mapie jako przedstawieniu w sposób subiektywny obrazu rzeczywistości i jego dokumentowaniu.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.