Prawidłowe zawieranie umów energetycznych oraz umów pakietowych

Prawidłowe zawieranie umów energetycznych oraz umów pakietowych

Prawidłowe zawieranie umów energetycznych oraz umów pakietowych

Szkolenia - energetyka, inwestycje

Prawa i obowiązki w relacji konsument - przedsiębiorstwo energetyczne, gazowe. Prawo energetyczne i cywilne w kontekście zawierania umów dystrybucji, umów pakietowych. Zapraszamy na szkolenie Prawidłowe zawieranie umów energetycznych oraz umów pakietowych.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Prawidłowe zawieranie umowy jest podstawowym narzędziem kształtowania relacji biznesowych.

Szkolenie zawieranie umów energetycznych - podczas warsztatów zaprezentowane zostaną uczestnikom prawa i obowiązki jakie nakładają na przedsiębiorstwa energetyczne i gazowe oraz na konsumentów najnowsze regulacje prawa energetycznego i cywilnego w zakresie zawierania umów.

Warsztat poprowadzi uznany ekspert - praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie znany i ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.

Szkolenie umowy pakietowe - dlaczego warto wziąć udział:

Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy dotyczącej prawidłowego konstruowania umów dystrybucji – sprzedaży oraz umów pakietowych w kontekście najnowszych regulacji prawa energetycznego i cywilnego. Uczestnictwo w szkoleniu będzie okazją nie tylko do uzyskania informacji o planowanych rozwiązaniach prawnych, ale również umożliwi wymianę poglądów na ich temat.

W ramach szkolenia uczestnikom zostaną zaprezentowane najlepsze doświadczenia z zakresu negocjacji i zawierania umów, podstawowych zobowiązań oraz warunków jak i konsekwencji wcześniejszego rozwiązania umowy, a także doświadczenia z zakresu rozstrzygania sporów. Warsztaty bogato ilustrowane licznymi przykładami z praktyki oraz Orzecznictwa Sądów.

Szkolenie zawieranie umów energetycznych do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • zarządy przedsiębiorstw
  • radców prawnych
  • kontrolerów wewnętrznych
  • zarządzających ryzykiem
  • osoby zawierające umowy
  • Dyrektorów, Managerów, Specjalistów ds. umów, kontraktów
  • pracowników działów sprzedaży
  • energetyków

Prawidłowe zawieranie umowy jest podstawowym narzędziem kształtowania relacji biznesowych.

Szkolenie zawieranie umów energetycznych - podczas warsztatów zaprezentowane zostaną uczestnikom prawa i obowiązki jakie nakładają na przedsiębiorstwa energetyczne i gazowe oraz na konsumentów najnowsze regulacje prawa energetycznego i cywilnego w zakresie zawierania umów.

Warsztat poprowadzi uznany ekspert - praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie znany i ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.

Szkolenie umowy pakietowe - dlaczego warto wziąć udział:

Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy dotyczącej prawidłowego konstruowania umów dystrybucji – sprzedaży oraz umów pakietowych w kontekście najnowszych regulacji prawa energetycznego i cywilnego. Uczestnictwo w szkoleniu będzie okazją nie tylko do uzyskania informacji o planowanych rozwiązaniach prawnych, ale również umożliwi wymianę poglądów na ich temat.

W ramach szkolenia uczestnikom zostaną zaprezentowane najlepsze doświadczenia z zakresu negocjacji i zawierania umów, podstawowych zobowiązań oraz warunków jak i konsekwencji wcześniejszego rozwiązania umowy, a także doświadczenia z zakresu rozstrzygania sporów. Warsztaty bogato ilustrowane licznymi przykładami z praktyki oraz Orzecznictwa Sądów.

Szkolenie zawieranie umów energetycznych do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • zarządy przedsiębiorstw
  • radców prawnych
  • kontrolerów wewnętrznych
  • zarządzających ryzykiem
  • osoby zawierające umowy
  • Dyrektorów, Managerów, Specjalistów ds. umów, kontraktów
  • pracowników działów sprzedaży
  • energetyków


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Zakres szkolenia:

1.Wiadomości wprowadzające

2. Elementy wiedzy cywilistycznej niezbędne do prawidłowego zawierania umów dystrybucyjnych, kompleksowych (sprzedaży) oraz pakietowych przez przedsiębiorstwa energetyczne, w tym:

  • przedsiębiorstwo energetyczne w relacjach z odbiorcą oraz partnerem biznesowym
  • miejsce zamieszkania, pobytu (problematyka zmiany przepisów w zakresie obowiązku meldunkowego)
  • rozróżnienie pomiędzy reprezentacją odbiorcy a jego przedstawicielem
  • konsekwencje posługiwania się nieostrym pojęciem „ brak płatności w terminie” ( zaleganie z zapłatą) w odniesieniu do pojęcia zwłoki i opóźnienia w uiszczeniu należności
  • sposoby zaliczenia częściowej wpłaty odbiorcy z tytułu zadłużenia, konsekwencje prawno- ekonomiczne dla przedsiębiorstwa związane z błędnym rozliczeniem należności
  • zagrożenia dla przedsiębiorstwa energetycznego związane z niedozwolonymi postanowieniami umownymi

3. Prawidłowy przebieg etapu zawierania umów ( określenie właściwego, aktualnego sposobu reprezentacji odbiorcy, podanie w jaki sposób należy to uczynić, jakich dokumentów żądać od odbiorcy, a które dokumenty można i należy samodzielnie otrzymać i jak je znaleźć, posługiwanie się właściwymi rejestrami):

  • z przedsiębiorcami
  • z klientem indywidualnym (konsumentem)
  • z instytucjami państwowymi, samorządowymi, szpitalami, szkołami, wspólnotami mieszkaniowymi

4.Wybrane regulacje prawa energetycznego dotyczące umów dystrybucyjnych, kompleksowych (sprzedaży) których stroną jest

  • przedsiębiorca
  • odbiorca w gospodarstwie domowym ( umowy kompleksowe, ich rozliczanie jedną fakturą), jego pozycja po uwolnieniu rynku dla taryf w gospodarstwie domowym

5. Przedstawienie wybranych, najnowszych regulacji ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne, wprowadzenie przez nią pojęcia:

  • odbiorcy wrażliwego i odbiorcy przemysłowego,
  • zbioru praw konsumenta energii
  • stałego polubownego sądu konsumenckiego

6. Problematyka związana z ustaniem skutków prawnych umów zawartych zarówno przez przedsiębiorstwo obrotu jak i dystrybucji

  • rozróżnienie pomiędzy rozwiązaniem umowy, jej wygaśnięciem oraz odstąpieniem od umowy
  • wzajemny stosunek pomiędzy regulacjami prawa energetycznego, a prawa cywilnego w zakresie umów

7. Nowe regulacje wypowiedzenia umowy przez odbiorcę końcowego

  • wypowiedzenie umowy zawartej na czas oznaczony i nieoznaczony
  • obowiązki nałożone na odbiorcę wypowiadającego umowę
  • przedstawienie rzeczywistej efektywności obowiązku odbiorcy pokrycia należności za pobraną energię

8. Nowelizacja przepisów prawa energetycznego w zakresie zmiany sprzedawcy

  • obowiązki w tym zakresie nałożone na sprzedawcę (nowego i dotychczasowego) oraz operatora systemu dystrybucyjnego
  • praktyczne problemy pojawiające się pomiędzy przedsiębiorstwem obrotu i dystrybucji przy realizacji procesu zmiany sprzedawcy

9. Regulacje dotyczące umowy sprzedaży oraz umowy kompleksowej, których stroną jest odbiorca energii paliw gazowych w gospodarstwie domowym

  • rozumienie ustawowego obowiązku sprzedawcy energii powiadamiana odbiorców o zmianach umowy w sposób przejrzysty i zrozumiały
  • nakaz nałożony na sprzedawcę informowania odbiorcy w gospodarstwie domowym o jego prawach, w tym sposobie wnoszenia skarg i rozstrzygania sporów.
  • dostarczanie odbiorcy kopii zbioru praw konsumenta energii

10. Istotne zmiany dotyczące procesu przeprowadzania kontroli z punktu widzenia ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa dystrybucji i obrotu

  • wprowadzenie do zakresu kontroli pojęcia legalności pobierania energii
  • nowelizacja przepisów obejmująca procedurę przeprowadzenia kontroli
  • ustawowa regulacja przypadku nieobecności kontrolowanego lub osoby przez niego upoważnionej

11. Odniesienie nielegalnego poboru energii do praktyki funkcjonowania przedsiębiorstw energetycznych

  • analiza praktycznych przypadków, będących na pograniczu kontynuacji umowy a nielegalnego poboru

12.Odbiorca wrażliwy i jego szczególne uprawnienia

13. Nowelizacja zasad dotyczących wstrzymywania dostarczania energii, paliw gazowych – odpowiedzialność cywilnoprawna przedsiębiorstwa obrotu, a odpowiedzialność przedsiębiorstwa dystrybucji

  • obligatoryjne i fakultatywne wstrzymywanie dokonywane przez przedsiębiorstwo dystrybucji
  • żądanie sprzedawcy wstrzymania dostarczania energii ( prawidłowe sformułowanie wniosku przez obrót)
  • zmiany procedury postepowania przez przedsiębiorstwo w przypadku braku płatności przez odbiorcę zaległych i bieżących należności
  • problematyka odpowiedzialności przedsiębiorstwa za doprowadzenie do nieuzasadnionego wstrzymania dostaw w płaszczyźnie cywilnej przed sądem oraz administracyjnej przed Prezesem URE i SOKiK

14. Konsekwencje dla ekonomicznej stabilności przedsiębiorstwa energetycznego wprowadzenia nowatorskiej, ustawowej regulacji postępowania reklamacyjnego związanego ze wstrzymaniem dostarczania energii

  • możliwość wykorzystywania przez odbiorcę ciągu postepowań reklamacyjnych w celu uniknięcia płatności za dostawę energii
  • wzajemny stosunek i moc obowiązująca regulacji znowelizowanej ustawy i rozporządzeń wykonawczych w zakresie postępowania reklamacyjnego
  • reklamacja odbiorcy dotycząca dostarczania energii a możliwość wstrzymania dostaw
  • adresat reklamacji odbiorcy
  • termin rozpatrzenia reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne oraz konsekwencje jego niedochowania
  • złożenie przez odbiorcę reklamacji na wstrzymanie dostarczania energii i jej konsekwencje dla przedsiębiorstwa energetycznego

15. Dwutorowość w płaszczyźnie przedmiotowej możliwości kwestionowania przez odbiorcę nieuwzględnienia jego reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne

  • przesłanki dopuszczalności wystąpienia przez odbiorcę do stałego polubownego sądu konsumenckiego oraz jego wpływ na możliwość wstrzymania dostaw
  • wystąpienie przez odbiorcę do Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki o rozpatrzenie sporu w zakresie zasadności wstrzymania dostaw energii

16. Techniki obrony ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa energetycznego w przypadku wystąpienia przez odbiorcę z wnioskiem o rozpatrzenia sporu przez sąd polubowny albo przez Prezesa URE

  • możliwości przeciwdziałania przez przedsiębiorstwo celowemu przewlekaniu przez odbiorcę toku postępowania reklamacyjnego

17. Nowelizacja ustawy a charakter prawny instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej (IRiESD)

  • krąg podmiotów związanych regulacjami instrukcji
  • zmiana zapisów instrukcji i jej skuteczność w stosunku do stron umowy dystrybucyjnej i kompleksowej

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora Dariusza Rystała; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.

Agenda szkolenia:

7-8 kwietnia 2014, Warszawa

7 kwietnia

  • 8.30. Rejestracja i poranna kawa
  • 9.00. Rozpoczęcie szkolenia
  • W trakcie dnia przerwy kawowe i lunch dla uczestników
  • 17.30. Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

8 kwietnia

  • 8.30. Rejestracja i poranna kawa
  • 9.00. Rozpoczęcie szkolenia
  • W trakcie dnia przerwy kawowe
  • 13.00. Zakończenie drugiego dnia szkolenia, rozdanie certyfikatów, lunch dla uczestników

Zakres szkolenia:

1.Wiadomości wprowadzające

2. Elementy wiedzy cywilistycznej niezbędne do prawidłowego zawierania umów dystrybucyjnych, kompleksowych (sprzedaży) oraz pakietowych przez przedsiębiorstwa energetyczne, w tym:

  • przedsiębiorstwo energetyczne w relacjach z odbiorcą oraz partnerem biznesowym
  • miejsce zamieszkania, pobytu (problematyka zmiany przepisów w zakresie obowiązku meldunkowego)
  • rozróżnienie pomiędzy reprezentacją odbiorcy a jego przedstawicielem
  • konsekwencje posługiwania się nieostrym pojęciem „ brak płatności w terminie” ( zaleganie z zapłatą) w odniesieniu do pojęcia zwłoki i opóźnienia w uiszczeniu należności
  • sposoby zaliczenia częściowej wpłaty odbiorcy z tytułu zadłużenia, konsekwencje prawno- ekonomiczne dla przedsiębiorstwa związane z błędnym rozliczeniem należności
  • zagrożenia dla przedsiębiorstwa energetycznego związane z niedozwolonymi postanowieniami umownymi

3. Prawidłowy przebieg etapu zawierania umów ( określenie właściwego, aktualnego sposobu reprezentacji odbiorcy, podanie w jaki sposób należy to uczynić, jakich dokumentów żądać od odbiorcy, a które dokumenty można i należy samodzielnie otrzymać i jak je znaleźć, posługiwanie się właściwymi rejestrami):

  • z przedsiębiorcami
  • z klientem indywidualnym (konsumentem)
  • z instytucjami państwowymi, samorządowymi, szpitalami, szkołami, wspólnotami mieszkaniowymi

4.Wybrane regulacje prawa energetycznego dotyczące umów dystrybucyjnych, kompleksowych (sprzedaży) których stroną jest

  • przedsiębiorca
  • odbiorca w gospodarstwie domowym ( umowy kompleksowe, ich rozliczanie jedną fakturą), jego pozycja po uwolnieniu rynku dla taryf w gospodarstwie domowym

5. Przedstawienie wybranych, najnowszych regulacji ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne, wprowadzenie przez nią pojęcia:

  • odbiorcy wrażliwego i odbiorcy przemysłowego,
  • zbioru praw konsumenta energii
  • stałego polubownego sądu konsumenckiego

6. Problematyka związana z ustaniem skutków prawnych umów zawartych zarówno przez przedsiębiorstwo obrotu jak i dystrybucji

  • rozróżnienie pomiędzy rozwiązaniem umowy, jej wygaśnięciem oraz odstąpieniem od umowy
  • wzajemny stosunek pomiędzy regulacjami prawa energetycznego, a prawa cywilnego w zakresie umów

7. Nowe regulacje wypowiedzenia umowy przez odbiorcę końcowego

  • wypowiedzenie umowy zawartej na czas oznaczony i nieoznaczony
  • obowiązki nałożone na odbiorcę wypowiadającego umowę
  • przedstawienie rzeczywistej efektywności obowiązku odbiorcy pokrycia należności za pobraną energię

8. Nowelizacja przepisów prawa energetycznego w zakresie zmiany sprzedawcy

  • obowiązki w tym zakresie nałożone na sprzedawcę (nowego i dotychczasowego) oraz operatora systemu dystrybucyjnego
  • praktyczne problemy pojawiające się pomiędzy przedsiębiorstwem obrotu i dystrybucji przy realizacji procesu zmiany sprzedawcy

9. Regulacje dotyczące umowy sprzedaży oraz umowy kompleksowej, których stroną jest odbiorca energii paliw gazowych w gospodarstwie domowym

  • rozumienie ustawowego obowiązku sprzedawcy energii powiadamiana odbiorców o zmianach umowy w sposób przejrzysty i zrozumiały
  • nakaz nałożony na sprzedawcę informowania odbiorcy w gospodarstwie domowym o jego prawach, w tym sposobie wnoszenia skarg i rozstrzygania sporów.
  • dostarczanie odbiorcy kopii zbioru praw konsumenta energii

10. Istotne zmiany dotyczące procesu przeprowadzania kontroli z punktu widzenia ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa dystrybucji i obrotu

  • wprowadzenie do zakresu kontroli pojęcia legalności pobierania energii
  • nowelizacja przepisów obejmująca procedurę przeprowadzenia kontroli
  • ustawowa regulacja przypadku nieobecności kontrolowanego lub osoby przez niego upoważnionej

11. Odniesienie nielegalnego poboru energii do praktyki funkcjonowania przedsiębiorstw energetycznych

  • analiza praktycznych przypadków, będących na pograniczu kontynuacji umowy a nielegalnego poboru

12.Odbiorca wrażliwy i jego szczególne uprawnienia

13. Nowelizacja zasad dotyczących wstrzymywania dostarczania energii, paliw gazowych – odpowiedzialność cywilnoprawna przedsiębiorstwa obrotu, a odpowiedzialność przedsiębiorstwa dystrybucji

  • obligatoryjne i fakultatywne wstrzymywanie dokonywane przez przedsiębiorstwo dystrybucji
  • żądanie sprzedawcy wstrzymania dostarczania energii ( prawidłowe sformułowanie wniosku przez obrót)
  • zmiany procedury postepowania przez przedsiębiorstwo w przypadku braku płatności przez odbiorcę zaległych i bieżących należności
  • problematyka odpowiedzialności przedsiębiorstwa za doprowadzenie do nieuzasadnionego wstrzymania dostaw w płaszczyźnie cywilnej przed sądem oraz administracyjnej przed Prezesem URE i SOKiK

14. Konsekwencje dla ekonomicznej stabilności przedsiębiorstwa energetycznego wprowadzenia nowatorskiej, ustawowej regulacji postępowania reklamacyjnego związanego ze wstrzymaniem dostarczania energii

  • możliwość wykorzystywania przez odbiorcę ciągu postepowań reklamacyjnych w celu uniknięcia płatności za dostawę energii
  • wzajemny stosunek i moc obowiązująca regulacji znowelizowanej ustawy i rozporządzeń wykonawczych w zakresie postępowania reklamacyjnego
  • reklamacja odbiorcy dotycząca dostarczania energii a możliwość wstrzymania dostaw
  • adresat reklamacji odbiorcy
  • termin rozpatrzenia reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne oraz konsekwencje jego niedochowania
  • złożenie przez odbiorcę reklamacji na wstrzymanie dostarczania energii i jej konsekwencje dla przedsiębiorstwa energetycznego

15. Dwutorowość w płaszczyźnie przedmiotowej możliwości kwestionowania przez odbiorcę nieuwzględnienia jego reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne

  • przesłanki dopuszczalności wystąpienia przez odbiorcę do stałego polubownego sądu konsumenckiego oraz jego wpływ na możliwość wstrzymania dostaw
  • wystąpienie przez odbiorcę do Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki o rozpatrzenie sporu w zakresie zasadności wstrzymania dostaw energii

16. Techniki obrony ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa energetycznego w przypadku wystąpienia przez odbiorcę z wnioskiem o rozpatrzenia sporu przez sąd polubowny albo przez Prezesa URE

  • możliwości przeciwdziałania przez przedsiębiorstwo celowemu przewlekaniu przez odbiorcę toku postępowania reklamacyjnego

17. Nowelizacja ustawy a charakter prawny instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej (IRiESD)

  • krąg podmiotów związanych regulacjami instrukcji
  • zmiana zapisów instrukcji i jej skuteczność w stosunku do stron umowy dystrybucyjnej i kompleksowej

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora Dariusza Rystała; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.

Agenda szkolenia:

7-8 kwietnia 2014, Warszawa

7 kwietnia

  • 8.30. Rejestracja i poranna kawa
  • 9.00. Rozpoczęcie szkolenia
  • W trakcie dnia przerwy kawowe i lunch dla uczestników
  • 17.30. Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

8 kwietnia

  • 8.30. Rejestracja i poranna kawa
  • 9.00. Rozpoczęcie szkolenia
  • W trakcie dnia przerwy kawowe
  • 13.00. Zakończenie drugiego dnia szkolenia, rozdanie certyfikatów, lunch dla uczestników

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 6000 osób z obszaru energetyka, inwestycje.
2
Realizujemy z powodzeniem szkolenia online (otwarte i zamknięte) z wyżej wymienionych tematów od marca 2020 r.
3
Średnia ocena szkoleń wynosi 4,79 na skali pięciostopniowej.
4
Trenerzy prowadzący szkolenia to uznane autorytety oraz eksperci w swoich specjalizacjach.

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Tarczyńska-Nowak

Specjalista ds. szkoleń
tel. kom.: +48 505 273 500
tel. +48 (22) 250 11 54
fax: (22) 266 08 51

m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak
Preferuję kotakt:

Monika Tarczyńska-Nowak

Specjalista ds. szkoleń
tel. kom.: +48 505 273 500
tel. +48 (22) 250 11 54
fax: (22) 266 08 51

m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Monika Tarczyńska-Nowak

Specjalista ds. szkoleń
tel. kom.: +48 505 273 500
tel. +48 (22) 250 11 54
fax: (22) 266 08 51

m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak
Preferuję kotakt:

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.