Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Prawidłowe zawieranie umowy jest podstawowym narzędziem kształtowania relacji biznesowych.
Szkolenie zawieranie umów energetycznych – podczas warsztatów zaprezentowane zostaną uczestnikom prawa i obowiązki jakie nakładają na przedsiębiorstwa energetyczne i gazowe oraz na konsumentów najnowsze regulacje prawa energetycznego i cywilnego w zakresie zawierania umów.
Warsztat poprowadzi uznany ekspert – praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie znany i ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.
Szkolenie umowy pakietowe – dlaczego warto wziąć udział:
Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy dotyczącej prawidłowego konstruowania umów dystrybucji – sprzedaży oraz umów pakietowych w kontekście najnowszych regulacji prawa energetycznego i cywilnego. Uczestnictwo w szkoleniu będzie okazją nie tylko do uzyskania informacji o planowanych rozwiązaniach prawnych, ale również umożliwi wymianę poglądów na ich temat.
W ramach szkolenia uczestnikom zostaną zaprezentowane najlepsze doświadczenia z zakresu negocjacji i zawierania umów, podstawowych zobowiązań oraz warunków jak i konsekwencji wcześniejszego rozwiązania umowy, a także doświadczenia z zakresu rozstrzygania sporów. Warsztaty bogato ilustrowane licznymi przykładami z praktyki oraz Orzecznictwa Sądów.
Szkolenie zawieranie umów energetycznych do udziału w warsztatach zapraszamy:
Prawidłowe zawieranie umowy jest podstawowym narzędziem kształtowania relacji biznesowych.
Szkolenie zawieranie umów energetycznych – podczas warsztatów zaprezentowane zostaną uczestnikom prawa i obowiązki jakie nakładają na przedsiębiorstwa energetyczne i gazowe oraz na konsumentów najnowsze regulacje prawa energetycznego i cywilnego w zakresie zawierania umów.
Warsztat poprowadzi uznany ekspert – praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie znany i ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.
Szkolenie umowy pakietowe – dlaczego warto wziąć udział:
Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy dotyczącej prawidłowego konstruowania umów dystrybucji – sprzedaży oraz umów pakietowych w kontekście najnowszych regulacji prawa energetycznego i cywilnego. Uczestnictwo w szkoleniu będzie okazją nie tylko do uzyskania informacji o planowanych rozwiązaniach prawnych, ale również umożliwi wymianę poglądów na ich temat.
W ramach szkolenia uczestnikom zostaną zaprezentowane najlepsze doświadczenia z zakresu negocjacji i zawierania umów, podstawowych zobowiązań oraz warunków jak i konsekwencji wcześniejszego rozwiązania umowy, a także doświadczenia z zakresu rozstrzygania sporów. Warsztaty bogato ilustrowane licznymi przykładami z praktyki oraz Orzecznictwa Sądów.
Szkolenie zawieranie umów energetycznych do udziału w warsztatach zapraszamy:
Zakres szkolenia:
1.Wiadomości wprowadzające
2. Elementy wiedzy cywilistycznej niezbędne do prawidłowego zawierania umów dystrybucyjnych, kompleksowych (sprzedaży) oraz pakietowych przez przedsiębiorstwa energetyczne, w tym:
3. Prawidłowy przebieg etapu zawierania umów ( określenie właściwego, aktualnego sposobu reprezentacji odbiorcy, podanie w jaki sposób należy to uczynić, jakich dokumentów żądać od odbiorcy, a które dokumenty można i należy samodzielnie otrzymać i jak je znaleźć, posługiwanie się właściwymi rejestrami):
4.Wybrane regulacje prawa energetycznego dotyczące umów dystrybucyjnych, kompleksowych (sprzedaży) których stroną jest
5. Przedstawienie wybranych, najnowszych regulacji ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne, wprowadzenie przez nią pojęcia:
6. Problematyka związana z ustaniem skutków prawnych umów zawartych zarówno przez przedsiębiorstwo obrotu jak i dystrybucji
7. Nowe regulacje wypowiedzenia umowy przez odbiorcę końcowego
8. Nowelizacja przepisów prawa energetycznego w zakresie zmiany sprzedawcy
9. Regulacje dotyczące umowy sprzedaży oraz umowy kompleksowej, których stroną jest odbiorca energii paliw gazowych w gospodarstwie domowym
10. Istotne zmiany dotyczące procesu przeprowadzania kontroli z punktu widzenia ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa dystrybucji i obrotu
11. Odniesienie nielegalnego poboru energii do praktyki funkcjonowania przedsiębiorstw energetycznych
12.Odbiorca wrażliwy i jego szczególne uprawnienia
13. Nowelizacja zasad dotyczących wstrzymywania dostarczania energii, paliw gazowych – odpowiedzialność cywilnoprawna przedsiębiorstwa obrotu, a odpowiedzialność przedsiębiorstwa dystrybucji
14. Konsekwencje dla ekonomicznej stabilności przedsiębiorstwa energetycznego wprowadzenia nowatorskiej, ustawowej regulacji postępowania reklamacyjnego związanego ze wstrzymaniem dostarczania energii
15. Dwutorowość w płaszczyźnie przedmiotowej możliwości kwestionowania przez odbiorcę nieuwzględnienia jego reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne
16. Techniki obrony ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa energetycznego w przypadku wystąpienia przez odbiorcę z wnioskiem o rozpatrzenia sporu przez sąd polubowny albo przez Prezesa URE
17. Nowelizacja ustawy a charakter prawny instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej (IRiESD)
Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora Dariusza Rystała; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.
Agenda szkolenia:
7-8 kwietnia 2014, Warszawa
7 kwietnia
8 kwietnia
Zakres szkolenia:
1.Wiadomości wprowadzające
2. Elementy wiedzy cywilistycznej niezbędne do prawidłowego zawierania umów dystrybucyjnych, kompleksowych (sprzedaży) oraz pakietowych przez przedsiębiorstwa energetyczne, w tym:
3. Prawidłowy przebieg etapu zawierania umów ( określenie właściwego, aktualnego sposobu reprezentacji odbiorcy, podanie w jaki sposób należy to uczynić, jakich dokumentów żądać od odbiorcy, a które dokumenty można i należy samodzielnie otrzymać i jak je znaleźć, posługiwanie się właściwymi rejestrami):
4.Wybrane regulacje prawa energetycznego dotyczące umów dystrybucyjnych, kompleksowych (sprzedaży) których stroną jest
5. Przedstawienie wybranych, najnowszych regulacji ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne, wprowadzenie przez nią pojęcia:
6. Problematyka związana z ustaniem skutków prawnych umów zawartych zarówno przez przedsiębiorstwo obrotu jak i dystrybucji
7. Nowe regulacje wypowiedzenia umowy przez odbiorcę końcowego
8. Nowelizacja przepisów prawa energetycznego w zakresie zmiany sprzedawcy
9. Regulacje dotyczące umowy sprzedaży oraz umowy kompleksowej, których stroną jest odbiorca energii paliw gazowych w gospodarstwie domowym
10. Istotne zmiany dotyczące procesu przeprowadzania kontroli z punktu widzenia ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa dystrybucji i obrotu
11. Odniesienie nielegalnego poboru energii do praktyki funkcjonowania przedsiębiorstw energetycznych
12.Odbiorca wrażliwy i jego szczególne uprawnienia
13. Nowelizacja zasad dotyczących wstrzymywania dostarczania energii, paliw gazowych – odpowiedzialność cywilnoprawna przedsiębiorstwa obrotu, a odpowiedzialność przedsiębiorstwa dystrybucji
14. Konsekwencje dla ekonomicznej stabilności przedsiębiorstwa energetycznego wprowadzenia nowatorskiej, ustawowej regulacji postępowania reklamacyjnego związanego ze wstrzymaniem dostarczania energii
15. Dwutorowość w płaszczyźnie przedmiotowej możliwości kwestionowania przez odbiorcę nieuwzględnienia jego reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne
16. Techniki obrony ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa energetycznego w przypadku wystąpienia przez odbiorcę z wnioskiem o rozpatrzenia sporu przez sąd polubowny albo przez Prezesa URE
17. Nowelizacja ustawy a charakter prawny instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej (IRiESD)
Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora Dariusza Rystała; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.
Agenda szkolenia:
7-8 kwietnia 2014, Warszawa
7 kwietnia
8 kwietnia
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Zapraszamy Państwa na szkolenie, podczas którego przedstawione zostaną zagadnienia związane z nowelizacją Prawa budowlanego z 2020 roku, w szczególności zmiany zawarte w ustawie o zmianie niektórych ustaw wspierających rozwój mieszkalnictwa z grudnia 2020r. dotyczące kwestii cyfryzacji procesu inwestycyjno- budowlanego.
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu w trakcie którego omówione zostaną ostatnie zmiany i najnowsze trendy orzecznicze w Prawie Budowlanym.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.