Proces reklamacyjny i dochodzenie odszkodowań za utratę ładunku

Proces reklamacyjny i dochodzenie odszkodowań za utratę ładunku

Proces reklamacyjny i dochodzenie odszkodowań

Reklamacja szkód w międzynarodowym prawie przewozowym

Szkolenia - logistyka, transport, spedycja

Reklamacja szkód w międzynarodowym prawie przewozowym

Głównym tematem szkolenia dla transportu będzie reklamacja szkód w międzynarodowym prawie przewozowym. Szkolenie z transportu drogowego poprowadzi wybitny ekspert w dziedzinie dochodzenia roszczeń i reklamacji z tytułu transportu i spedycji. Zapraszamy na szkolenie!
 

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF

26.04.2021 - 27.04.2021
10:00 -16:00
Szkolenie online
999 zł netto/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Cel szkolenia:
Dostarczyć wiedzę oraz uporządkować już nabytą wiedzę odnośnie transportu drogowego towarów, wskazać obowiązki i prawa stron umowy przewozu, pokazać jak to robić prawidłowo i bezpiecznie a w przypadku szkody jak należy się zachować aby proces reklamacyjny przebiegł prawidłowo i sprawnie a przede wszystkim skutecznie. Szkolenie z transportu drogowego sprawi, że nauczymy się też jak odpierać nieuzasadnione roszczenia.

Na warsztaty zapraszamy:

  • logistyków
  • spedytorów
  • przewoźników
  • osoby mające zawiązek z nadawaniem i odbieraniem towarów przewożonych transportem drogowym

Cel szkolenia:

Dostarczyć wiedzę oraz uporządkować już nabytą wiedzę odnośnie transportu drogowego towarów, wskazać obowiązki i prawa stron umowy przewozu, pokazać jak to robić prawidłowo i bezpiecznie a w przypadku szkody jak należy się zachować aby proces reklamacyjny przebiegł prawidłowo i sprawnie a przede wszystkim skutecznie. Szkolenie z transportu drogowego sprawi, że nauczymy się też jak odpierać nieuzasadnione roszczenia.

Na warsztaty zapraszamy:    

  • logistyków
  • spedytorów
  • przewoźników
  • osoby mające zawiązek z nadawaniem i odbieraniem towarów przewożonych transportem drogowym

SZKOLENIE ONLINE:

  • MAKSYMALNA GRUPA UCZESTNIKÓW: 25 OSÓB
    (decyduje kolejność zgłoszeń)

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE

Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.

Cel szkolenia:
Dostarczyć wiedzę oraz uporządkować już nabytą wiedzę odnośnie transportu drogowego towarów, wskazać obowiązki i prawa stron umowy przewozu, pokazać jak to robić prawidłowo i bezpiecznie a w przypadku szkody jak należy się zachować aby proces reklamacyjny przebiegł prawidłowo i sprawnie a przede wszystkim skutecznie. Szkolenie z transportu drogowego sprawi, że nauczymy się też jak odpierać nieuzasadnione roszczenia.

Na warsztaty zapraszamy:

  • logistyków
  • spedytorów
  • przewoźników
  • osoby mające zawiązek z nadawaniem i odbieraniem towarów przewożonych transportem drogowym

 

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Przepisy regulujące odpowiedzialność przewoźnika drogowego za ubytek, uszkodzenie, utratę towaru oraz za opóźnienie w dostawie

  • Ustawa Prawo przewozowe, zakres stosowania
  • Konwencja o umowie międzynarodowego drogowego przewozu towarów (CMR), zakres stosowania.
  • rola spedytora w przewozach drogowych i jego odpowiedzialność
  • problem fałszywych przewoźników
  • prawa i obowiązki przewoźnika drogowego
  • prawa i obowiązki nadawcy i odbiorcy
  • problem odpowiedzialności za prawidłowy załadunek i rozmieszczenie towaru, kto mocuje towar na pojeździe, czy kierowca ma „pomagać” przy załadunku lub rozładunku?
  • bardzo ważna (a niedoceniana) rola listu przewozowego i wysokie kary z ich nieprawidłowe lub niedostateczne wypełnienie.

2. Zakres odpowiedzialności przewoźnika drogowego i przesłanki zwalniające od odpowiedzialności

  • ubytek, uszkodzenie, utrata towaru
  • opóźnienie w dostawie
  • przesłanki zwalniające podstawowe i „uprzywilejowane”
  • ograniczenie wysokości odszkodowania

3. Ubezpieczenia w transporcie drogowym towarów

  • OCPD czyli ubezpieczenie przewoźnika, co daje a czego nie daje, ograniczenia i wyłączenia w ubezpieczeniach
  • ubezpieczenie CARGO czyli ładunku, rodzaje ubezpieczeń, ograniczenia i wyłączenia z ubezpieczenia,
  • czy wysokie ubezpieczanie OCPD (przewoźnika) może zastąpić CARGO i dlaczego zdecydowanie nie

4. Terminy i składanie zastrzeżeń i reklamacji

  • czym się różni zastrzeżenie od reklamacji
  • forma pisemna i co to znaczy
  • zawieszenie biegu przedawnienia a jego przerwanie
  • znaczące różnice w terminach i formie w reklamacjach krajowych i międzynarodowych
  • protokół o stanie przesyłki
  • obowiązek wykazania szkody i jej wysokości
  • jak to robić prawidłowo i skutecznie

1. Przepisy regulujące odpowiedzialność przewoźnika drogowego za ubytek, uszkodzenie, utratę towaru oraz za opóźnienie w dostawie

  • Ustawa Prawo przewozowe, zakres stosowania
  • Konwencja o umowie międzynarodowego drogowego przewozu towarów (CMR), zakres stosowania.
  • rola spedytora w przewozach drogowych i jego odpowiedzialność
  • problem fałszywych przewoźników
  • prawa i obowiązki przewoźnika drogowego
  • prawa i obowiązki nadawcy i odbiorcy
  • problem odpowiedzialności za prawidłowy załadunek i rozmieszczenie towaru, kto mocuje towar na pojeździe, czy kierowca ma „pomagać” przy załadunku lub rozładunku?
  • bardzo ważna (a niedoceniana) rola listu przewozowego i wysokie kary z ich nieprawidłowe lub niedostateczne wypełnienie.


2. Zakres odpowiedzialności przewoźnika drogowego i przesłanki zwalniające od odpowiedzialności

  • ubytek, uszkodzenie, utrata towaru
  • opóźnienie w dostawie
  • przesłanki zwalniające podstawowe i „uprzywilejowane”
  • ograniczenie wysokości odszkodowania


3. Ubezpieczenia w transporcie drogowym towarów

  • OCPD czyli ubezpieczenie przewoźnika, co daje a czego nie daje, ograniczenia i wyłączenia w ubezpieczeniach
  • ubezpieczenie CARGO czyli ładunku, rodzaje ubezpieczeń, ograniczenia i wyłączenia z ubezpieczenia,
  • czy wysokie ubezpieczanie OCPD (przewoźnika) może zastąpić CARGO i dlaczego zdecydowanie nie


4. Terminy i składanie zastrzeżeń i reklamacji

  • czym się różni zastrzeżenie od reklamacji
  • forma pisemna i co to znaczy
  • zawieszenie biegu przedawnienia a jego przerwanie
  • znaczące różnice w terminach i formie w reklamacjach krajowych i międzynarodowych
  • protokół o stanie przesyłki
  • obowiązek wykazania szkody i jej wysokości
  • jak to robić prawidłowo i skutecznie

1. Przepisy regulujące odpowiedzialność przewoźnika drogowego za ubytek, uszkodzenie, utratę towaru oraz za opóźnienie w dostawie

  • Ustawa Prawo przewozowe, zakres stosowania
  • Konwencja o umowie międzynarodowego drogowego przewozu towarów (CMR), zakres stosowania.
  • rola spedytora w przewozach drogowych i jego odpowiedzialność
  • problem fałszywych przewoźników
  • prawa i obowiązki przewoźnika drogowego
  • prawa i obowiązki nadawcy i odbiorcy
  • problem odpowiedzialności za prawidłowy załadunek i rozmieszczenie towaru, kto mocuje towar na pojeździe, czy kierowca ma „pomagać” przy załadunku lub rozładunku?
  • bardzo ważna (a niedoceniana) rola listu przewozowego i wysokie kary z ich nieprawidłowe lub niedostateczne wypełnienie.

2. Zakres odpowiedzialności przewoźnika drogowego i przesłanki zwalniające od odpowiedzialności

  • ubytek, uszkodzenie, utrata towaru
  • opóźnienie w dostawie
  • przesłanki zwalniające podstawowe i „uprzywilejowane”
  • ograniczenie wysokości odszkodowania

3. Ubezpieczenia w transporcie drogowym towarów

  • OCPD czyli ubezpieczenie przewoźnika, co daje a czego nie daje, ograniczenia i wyłączenia w ubezpieczeniach
  • ubezpieczenie CARGO czyli ładunku, rodzaje ubezpieczeń, ograniczenia i wyłączenia z ubezpieczenia,
  • czy wysokie ubezpieczanie OCPD (przewoźnika) może zastąpić CARGO i dlaczego zdecydowanie nie

4. Terminy i składanie zastrzeżeń i reklamacji

  • czym się różni zastrzeżenie od reklamacji
  • forma pisemna i co to znaczy
  • zawieszenie biegu przedawnienia a jego przerwanie
  • znaczące różnice w terminach i formie w reklamacjach krajowych i międzynarodowych
  • protokół o stanie przesyłki
  • obowiązek wykazania szkody i jej wysokości
  • jak to robić prawidłowo i skutecznie

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 12000 osób z obszaru transport, spedycja, logistyka
2
Realizujemy z powodzeniem szkolenia online (otwarte i zamknięte) z wyżej wymienionych tematów od marca 2020 r.
3
Średnia ocena szkoleń wynosi 4,82 na skali pięciostopniowej. Praktycznie wszyscy uczestnicy wracają do nas na kolejne szkolenia.
4
Trenerzy prowadzący szkolenia to uznane autorytety oraz eksperci w swoich specjalizacjach.
Szkolenie związane z:
  • proces reklamacyjny
  • odszkowowania
  • prawo przewozowe
  • międzynarodowe prawo przewozowe

OPINIE O SZKOLENIACH

Natalia Kłodawska

Project Manager
tel. +48 505 273 480
fax: (22) 266 08 51

 

n.klodawska@projektgamma.pl
Natalia Kłodawska
Preferuję kotakt:

Natalia Kłodawska

Project Manager
tel. +48 505 273 480
fax: (22) 266 08 51

 

n.klodawska@projektgamma.pl
Natalia Kłodawska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Natalia Kłodawska

Project Manager
tel. +48 505 273 480
fax: (22) 266 08 51

 

n.klodawska@projektgamma.pl
Natalia Kłodawska
Preferuję kotakt:

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.