Inne strony: GAMMA DISCOVER

szkolenie prowadzi - bogdan kroker

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI

METODY UZUPEŁNIANIA, MAGAZYNOWANIE I DYSTRYBUCJA W ŁAŃCUCHACH DOSTAW

Mechanizmy łańcuchów dostaw, przepływy produktów przez ogniwa łańcucha dostaw oraz wpływ dostępu do pełnej, bieżącej informacji rynkowej na funkcjonowanie firm. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie zapasami, metody uzupełniania, magazynowanie i dystrybucja w łańcuchach dostaw.

IDEA SZKOLENIA

Szkolenie Zarządzanie Łańcuchem Dostaw pozwoli uczestnikom poznać następujące aspekty funkcjonowania łańcuchów dostaw:

  • mechanizmy funkcjonowania łańcuchów dostaw,
  • wagę struktur organizacyjnych firm i łańcuchów dostaw dla skutecznego i sprawnego realizowania zadań biznesowych,
  • istotę integracji procesów biznesowych w firmach i pomiędzy firmami,
  • wagę relacji biznesowych wewnątrz firmy i pomiędzy firmami,
  • wpływ dostępu do pełnej, bieżącej informacji rynkowej na funkcjonowanie firm i łańcuchów dostaw,
  • przepływy produktów przez poszczególne ogniwa łańcucha dostaw i konsekwencje kosztowe zatrzymania przepływów,
  • podstawowe strategie konkurencyjne łańcuchów dostaw,
  • modele łańcuchów dostaw do wykorzystania w praktycznym działaniu,
  • mierniki funkcjonowania łańcuchów dostaw

 

Szkolenie uzupełniane jest zadaniami i studiami przypadków do rozwiązania przez uczestników szkolenia, przykładami z praktyki gospodarczej oraz wymianą doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia.

 

Na warsztaty zapraszamy:

Wszystkich menedżerów i specjalistów związanych z zarządzaniem logistyką, planowaniem produkcji, organizacją przepływu materiałów, zaopatrzeniem i logistyką magazynową.

Pobierz program szkolenia:

 

SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

PROGRAM SZKOLENIA

1. W jakim celu firmy tworzą łańcuchy dostaw

a. siły działające na współczesnych rynkach i ich wpływ na działalność organizacji biznesowych
b. podejście procesowe czy funkcjonalne do wyzwań rynkowych stojących przed biznesem
c. łańcuch dostaw, łańcuch podaży, łańcuch logistyczny, łańcuch transportowo – magazynowy – trudności ze sprecyzowaniem pojęcia i zakresu działania na rynku
d. co jest ważniejsze dla biznesu – poziom obsługi klienta czy redukcja kosztów?
e. zadania, miejsce i cele logistyki w łańcuchach dostaw


2. Podstawowe zasady tworzenia łańcuchów dostaw

a. uczestnictwo w łańcuchu dostaw jednym z aktywów firm na konkurencyjnym rynku
b. konstrukcja (architektura) łańcucha dostaw musi sprzyjać realizacji procesów w całym łańcuchu od źródeł surowców do klienta końcowego
c. projekt łańcucha dostaw musi opierać się na realizacji procesów w sposób efektywny, sprawny i skuteczny
d. nie ma idealnych łańcuchów dostaw – ciągłe doskonalenie struktur, procesów i relacji jest wyzwaniem stojącym przed każdą organizacją
e. nie można zarządzać procesami biznesowymi bez ich zmierzenia – system mierników jako narzędzie ciągłej oceny łańcuchów dostaw


3. Modele łańcuchów dostaw opracowane przez praktyków biznesu

a. czym jest model w ekonomii – wady, zalety, ograniczenia i możliwości przeniesienia wniosków do praktyki biznesowej
b. łańcuch dostaw firm czy łańcuch dostaw produktu i informacji – jeden czy wiele łańcuchów dostaw w organizacji
c. lider łańcucha dostaw – kryteria przywództwa w łańcuchu
d. SCOR – Supply Chain Operations Reference model – najpopularniejszy model łańcucha dostaw
e. model łańcucha GSCF – Global Supply Chain Forum


4. Zarządzanie łańcuchem dostaw

a. dojrzałość łańcuchów dostaw – zaufanie, wspólnota celów i wymiana informacji pomiędzy partnerami biznesowymi
b. integracja procesów w łańcuchach dostaw – od pojedynczej transakcji do aliansu strategicznego
c. tworzenie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw, czyli za co klient jest gotów zapłacić
d. czas, jakość, koszty – podstawowe kryteria oceny konkurencyjności firm i łańcuchów dostaw
e. usługodawcy zewnętrzni w łańcuchach dostaw – outsourcing, insourcing i multisourcing


5. Podstawowe cechy łańcuchów dostaw

a. funkcjonalne vs. innowacyjne łańcuchy dostaw
b. elastyczność, zdolność do adaptacji do zmiennych potrzeb, uwzględnienie potrzeb partnerów w łańcuchach dostaw – cechy niezbędne każdemu łańcuchowi
c. partnerstwo, ryzyko, zyski i wspólnota interesów partnerów w łańcuchach dostaw
d. przepływ informacji w łańcuchach dostaw – kody kreskowe, kod QR i RFID, narzędzia automatycznej identyfikacji produktów i aktywów w łańcuchach
e.cel, zadania i podstawowe metody prognozowania popytu / sprzedaży w łańcuchach dostaw


6. Przepływ produktów przez łańcuchy dostaw

a. cel podziału produktów dla efektywniejszego zarządzania ich zakupami i przepływami w łańcuchach dostaw
b. wybrane kryteria podziału produktów na potrzeby łańcuchów dostaw
c. macierz P. Kraljica – od wąskich gardeł do produktów strategicznych dla biznesu
d. macierz Boston Consulting Group – od dojnych krów do gwiazd biznesu
e. analiza ABC (80/20 lub Pareto)


7. Strategie rynkowe łańcuchów dostaw

a. strategia kompresji czasu – skracania czasu cykli przepływów fizycznych i informacji w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej
b. strategia maksymalnego wykorzystania posiadanych aktywów – maszyn, urządzeń, obiektów, środków transportu oraz wiedzy i umiejętności pracowników dla uzyskania przewagi nad konkurencją
c. strategia korzystania z usługodawców i wykonawców zewnętrznych – 3PL, outsourcing
d. Lean Management – strategia i zasady tworzenia wartości dla klienta vs. eliminacja strat i marnotrawstwa z procesów zarządczych, wykonawczych i wspierających w łańcuchach dostaw
e. QR – Quick Response, ECR – Efficient Consumer Response i inne branżowe strategie łańcuchów dostaw


8. Mierniki efektywności łańcuchów dostaw

a. cel mierzenia efektywności funkcjonowania łańcuchów dostaw
b. mierniki skierowane na poziom obsługi klienta oraz na funkcjonowanie organizacji biznesowej
c. trzy poziomy pomiaru organizacji biznesowej – mierniki na poziomie operacyjnym, taktycznym i strategicznym w łańcuchach dostaw
d. system gromadzenia danych i informacji na potrzeby efektywnego funkcjonowania firm i łańcuchów dostaw
e. podsumowanie rozważań o łańcuchach dostaw – 10 przykazań dla managerów i uczestników łańcuchów dostaw

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

TRENERZY SZKOLENIA

Opinie o szkoleniach

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Monika Tarczyńska-Nowak

Specjalista ds. szkoleń
tel. +48 (22) 250 11 54
fax: (22) 266 08 51

m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres szkoleniaeksperckie@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI METODY UZUPEŁNIANIA, MAGAZYNOWANIE I DYSTRYBUCJA W ŁAŃCUCHACH DOSTAW

Termin szkolenia: 20 październik 2016 r. do 21 październik 2016 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

1*

2

3

4

5

* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Warunki zgłoszenia
  • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1300 zł do 6 października br. 1500 zł od 7 października br.
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
  • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
  • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
  • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
    Wpłaty należy dokonać na konto:
    Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
    01-612 Warszawa
    ul. Mysłowicka 15
    Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
  • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
  • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
  • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
  • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

Szkolenia - logistyka, transport, spedycja

zobacz najbliższe szkolenia.
Reklamacja szkód w międzynarodowym prawie przewozowym
2018-09-10
10 wrzesień 2018
2018-09-10
Warszawa
Warszawa
Reklamacja szkód w międzynarodowym prawie przewozowym. Spotkanie poprowadzi wybitny ekspert w dziedzinie dochodzenia roszczeń i reklamacji z tytułu transportu i spedycji. Zapraszamy na szkolenie Proces reklamacyjny i dochodzenie odszkodowań za utratę ładunku.
OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW PRZEWOZU W TRANSPORCIE I MAGAZYNIE
2018-09-18
18 wrzesień 2018
2018-09-18
Warszawa
Warszawa
Zagadnienia związane z towarami niebezpiecznymi, obowiązkami uczestników przewozu, a także sposobów korzystania z możliwości zwolnień i wyłączeń od przepisów ADR .Zapraszamy na szkolenie Przepisy umowy ADR 2017r.obowiązki uczestników przewozu w transporcie i magazynie.
2018-10- 2
2 październik 2018
2018-10- 2
Warszawa
Warszawa
Szkolenie daje możliwość uzyskania wiedzy z zakresu obrotu towarowego z zagranicą oraz obrotu w UE. Oferuje bogaty i dostosowany do potrzeb uczestników program, umożliwiając im dyskusję merytoryczną i szersze skupienie się na tych kwestiach i zagadnieniach, które są dla nich szczególnie istotne oraz analizie przypadków.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.