Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie zawieranie umów i realizowanie umów w energetyce – serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu które poprowadzi uznany ekspert – praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie, znany i ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.
Do udziału w warsztatach z negocjacji zakupowych zapraszamy:
Szkolenie zawieranie umów i realizowanie umów w energetyce – serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu które poprowadzi uznany ekspert – praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie, znany i ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.
Do udziału w warsztatach z negocjacji zakupowych zapraszamy:
1.Wiadomości wprowadzające
2. Przedstawienie wybranych, najnowszych regulacji ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne, wprowadzenie przez nią pojęcia:
3. Nowe regulacje wypowiedzenia umowy przez odbiorcę końcowego
4. Nowelizacja przepisów prawa energetycznego w zakresie zmiany sprzedawcy
5. Regulacje dotyczące umowy sprzedaży oraz umowy kompleksowej, których stroną jest odbiorca w gospodarstwie domowym
6. Analiza poszczególnych zapisów Zbioru Praw Konsumenta
7. Obowiązki przedsiębiorstwa obrotu w świetle ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta umowy zawierane w lokalu przedsiębiorstwa
8. Odniesienie nielegalnego poboru energii i paliw gazowych do praktyki funkcjonowania przedsiębiorstwa obrotu
9. Nowelizacja zasad dotyczących wstrzymywania dostarczania energii, paliw gazowych – odpowiedzialność cywilnoprawna przedsiębiorstwa obrotu, a odpowiedzialność przedsiębiorstwa dystrybucji
10. Konsekwencje dla ekonomicznej stabilności przedsiębiorstwa obrotu wprowadzenia nowatorskiej, ustawowej regulacji postępowania reklamacyjnego związanego ze wstrzymaniem dostarczania energii, paliw gazowych
11. Dwutorowość w płaszczyźnie przedmiotowej możliwości kwestionowania przez odbiorcę nieuwzględnienia jego reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne
12. Wstrzymanie dostaw paliw gazowych, energii a rozwiązanie umowy kompleksowej ( umowy sprzedaży) w świetle:
13. Techniki obrony ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa obrotu w przypadku wystąpienia przez odbiorcę z wnioskiem o rozpatrzenia sporu przez sąd polubowny albo przez Prezesa URE
14. Nowelizacja ustawy a charakter prawny instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej (IRiESD)
15. Elementy wiedzy cywilistycznej niezbędne do prawidłowego zawierania umów kompleksowych (sprzedaży) przez przedsiębiorstwa energetyczne, w tym:
16. Prawidłowy przebieg etapu zawierania umów z konsumentem ( określenie właściwego, aktualnego sposobu reprezentacji odbiorcy, podanie w jaki sposób należy to uczynić, jakich dokumentów żądać od odbiorcy, a które dokumenty można i należy samodzielnie otrzymać i jak je znaleźć
17. Aspekty wiedzy z zakresu tytułu prawnego do korzystania z nieruchomości, lokalu i obiektu w praktyce zawierania umów kompleksowych
18. Szybkie i właściwe prowadzenie procesu aktualizacji już zawartych umów:
19. Przegląd najnowszego orzecznictwa Prezesa URE, SOKiK, SN oraz sądów cywilnych
1.Wiadomości wprowadzające
2. Przedstawienie wybranych, najnowszych regulacji ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne, wprowadzenie przez nią pojęcia:
3. Nowe regulacje wypowiedzenia umowy przez odbiorcę końcowego
4. Nowelizacja przepisów prawa energetycznego w zakresie zmiany sprzedawcy
5. Regulacje dotyczące umowy sprzedaży oraz umowy kompleksowej, których stroną jest odbiorca w gospodarstwie domowym
6. Analiza poszczególnych zapisów Zbioru Praw Konsumenta
7. Obowiązki przedsiębiorstwa obrotu w świetle ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta umowy zawierane w lokalu przedsiębiorstwa
8. Odniesienie nielegalnego poboru energii i paliw gazowych do praktyki funkcjonowania przedsiębiorstwa obrotu
9. Nowelizacja zasad dotyczących wstrzymywania dostarczania energii, paliw gazowych – odpowiedzialność cywilnoprawna przedsiębiorstwa obrotu, a odpowiedzialność przedsiębiorstwa dystrybucji
10. Konsekwencje dla ekonomicznej stabilności przedsiębiorstwa obrotu wprowadzenia nowatorskiej, ustawowej regulacji postępowania reklamacyjnego związanego ze wstrzymaniem dostarczania energii, paliw gazowych
11. Dwutorowość w płaszczyźnie przedmiotowej możliwości kwestionowania przez odbiorcę nieuwzględnienia jego reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne
12. Wstrzymanie dostaw paliw gazowych, energii a rozwiązanie umowy kompleksowej ( umowy sprzedaży) w świetle:
13. Techniki obrony ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa obrotu w przypadku wystąpienia przez odbiorcę z wnioskiem o rozpatrzenia sporu przez sąd polubowny albo przez Prezesa URE
14. Nowelizacja ustawy a charakter prawny instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej (IRiESD)
15. Elementy wiedzy cywilistycznej niezbędne do prawidłowego zawierania umów kompleksowych (sprzedaży) przez przedsiębiorstwa energetyczne, w tym:
16. Prawidłowy przebieg etapu zawierania umów z konsumentem ( określenie właściwego, aktualnego sposobu reprezentacji odbiorcy, podanie w jaki sposób należy to uczynić, jakich dokumentów żądać od odbiorcy, a które dokumenty można i należy samodzielnie otrzymać i jak je znaleźć
17. Aspekty wiedzy z zakresu tytułu prawnego do korzystania z nieruchomości, lokalu i obiektu w praktyce zawierania umów kompleksowych
18. Szybkie i właściwe prowadzenie procesu aktualizacji już zawartych umów:
19. Przegląd najnowszego orzecznictwa Prezesa URE, SOKiK, SN oraz sądów cywilnych
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Specjalista ds. szkoleń
tel. kom.: +48 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
Specjalista ds. szkoleń
tel. kom.: +48 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
Specjalista ds. szkoleń
tel. kom.: +48 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
Celem szkolenia jest omówienie aktualnych regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania rynku odnawialnych źródeł energii a także aktów prawnych związanych z OŹE m.in. Ustawa OZE, Dyrektywa Parlamentu Europejskiego, Prawo energetyczne, Prawo budowlane, Ustawa o inwestycjach w elektrownie wiatrowe i inne ważne rozporządzenia.
Zapraszamy Państwa na szkolenie, podczas którego przedstawione zostaną zagadnienia związane z nowelizacją Prawa budowlanego z 2020 roku, w szczególności zmiany zawarte w ustawie o zmianie niektórych ustaw wspierających rozwój mieszkalnictwa z grudnia 2020r. dotyczące kwestii cyfryzacji procesu inwestycyjno- budowlanego.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.