Szkolnie nadaje strukturę i dostarcza narzędzi rozmowie z pracownikiem, rozmowie o charakterze interwencji kryzysowej. Sytuacja wywołująca silne emocje, zaburzająca poczucie bezpieczeństwa może prowadzić do trwałego impasu psychologicznego i produktywnościowego pracownika. Służebną rolę HR i menedżera rozumiemy również w ten sposób, aby pomagać pracownikom ten impas przełamywać.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Jednym, ze wspomnianych wyzwań, jest oprócz bieżącej komunikacji, konieczność wspierania współpracowników i przeprowadzania rozmów o podwyższonej trudności relacyjno – emocjonalniej, a także wymagających natychmiastowego interweniowania w sytuacjach gdy, pojawiają się silne stany pobudzenia emocjonalnego, zwłaszcza wzrost lęków u współpracowników.
Przesilenia te wiążą się, między innymi z: obawami o zdrowie i życie własne oraz najbliższych członków rodziny, zagrożeniem utratą pracy i kryzysem ekonomiczny, rozłąką z bliski lub ze stanem izolacji.
Głównym celem warsztatu jest przygotowanie i wzmocnienie kompetencji pracowników działów HR oraz menedżerów w zakresie prowadzenia interwencji kryzysowych.
2 warsztaty online – 4 x 45min każdy
Jednym, ze wspomnianych wyzwań, jest oprócz bieżącej komunikacji, konieczność wspierania współpracowników i przeprowadzania rozmów o podwyższonej trudności relacyjno – emocjonalniej, a także wymagających natychmiastowego interweniowania w sytuacjach gdy, pojawiają się silne stany pobudzenia emocjonalnego, zwłaszcza wzrost lęków u współpracowników.
Przesilenia te wiążą się, między innymi z: obawami o zdrowie i życie własne oraz najbliższych członków rodziny, zagrożeniem utratą pracy i kryzysem ekonomiczny, rozłąką z bliski lub ze stanem izolacji.
Głównym celem warsztatu jest przygotowanie i wzmocnienie kompetencji pracowników działów HR oraz menedżerów w zakresie prowadzenia interwencji kryzysowych.
1. Kontekst pracy – czyli co wokół nas
2. Emocje w kryzysie – zagrożenie czy informacja
3. Podstawowe umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej – narzędzia i techniki
4. I co dalej, czyli dokąd kierować osoby w kryzysie
5. Jak dbać o siebie jako interwenta kryzysowego
1. Kontekst pracy – czyli co wokół nas
2. Emocje w kryzysie – zagrożenie czy informacja
3. Podstawowe umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej – narzędzia i techniki
4. I co dalej, czyli dokąd kierować osoby w kryzysie
5. Jak dbać o siebie jako interwenta kryzysowego
Psycholog, absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Trop rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Posiada certyfikację Hogan Assessment System, Mindsonar, Harrison Assessments, ICC, jest certyfikowanym coachem zespołowym. Łączy wiedzę i doświadczenie psychologa, menedżera i osoby odpowiedzialnej za budowanie relacji z klientami (B2B, B2C). W wielu organizacjach zajmowała się doradztwem na poziomie tworzenia struktur i procesów. Wspiera kadrę menedżerską, oferując analizę, ocenę i konstruktywny feedback oraz programy wdrożeniowe i naprawcze. Ma doświadczenia szkoleniowe w pracy zarówno z zarządami, jak i niższą kadrą kierowniczą.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji - od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48