Agile służy do integracji, interakcji i innowacji
Świat oszalał na punkcie zwinności. W wielu zawodowych rozmowach padają hasła: agile hr manifesto, automatyzacja, product owner, flexibility, scrum, dostarczanie wartości i zmiany, zmiany, zmiany…
Zwinne metody zarządzania i prowadzenia biznesu, wymagają od organizacji i jej pracowników, ogromnej elastyczności, błyskawicznego reagowania na zmiany w otoczeniu społeczno-gospodarczym i w odniesieniu do reagowania na potrzeby klienta.
Każda branża jest w tej chwili wyjątkowa, a od pracowników firm wymaga się nie tylko uważności w realizacji procesów, ale i kreowania innowacji poprzez współpracę, budowanie dialogu z otoczeniem, zespołowej pracy nad ulepszeniami, koncentrując się na potrzebach klientów. Te oczekiwania wymagają jeszcze efektywniejszej umiejętności uzyskiwania synergii z otoczeniem, aby skutecznie implementować rozwiązania oferujące maksymalną korzyść biznesową.
Zanim więc podążymy za modą i zafundujemy naszym współpracownikom kolejną rewolucję, warto zrobić stop-klatkę i gruntownie przeanalizować czy tego typu podejście pasuje do naszej organizacji i jaka powinna być rola działu/zespołu/osoby opiekującej się rozwojem ludzi w naszej organizacji.
Agile HR szkolenie postawi przed nami różne pytania i wspólnie poszukamy odpowiedzi na następujące kwestie: Jaką rolę pełni proces tworzenia produktu w całym biznesie firmy? Jakie korzyści uzyskamy będąc bardziej Agile? Jakie są korzyści i kompromisy związane z różnym poziomem elastyczności i kontroli (agile a waterfall).
Jakie narzędzia najbardziej pasują do panującej w naszej firmie kultury organizacyjnej? Poza tymi obszarami, oczywistym jest, że wdrażanie nawet najmodniejszego i, w założeniu, intuicyjnego sposobu pracy, który łączy się ze zmianami, oznacza szereg dodatkowych zadań dla hr-owców: od rekrutacji, poprzez okres onboardingu i wdrożenia pracownika, aż wreszcie po jego rozwój.
CELE AGILE SZKOLENIA:
1700 zł/os.
1. Rozpoczęcie szkolenia
2. Co to jest Agile i dlaczego świat oszalał na punkcie zwinności?
3. Procesy HR i przestrzeń na elastyczność oraz zwinne narzędzia.
4. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – planowanie. Dlaczego lepiej być jak Subway niż KFC?
5. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – wdrożenie
6. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – podtrzymanie efektów wdrożenia
7. Lekkie i pełne podejścia Agile, czym się różnią i kiedy powinniśmy je stosować.
8. Podsumowanie warsztatu
1700 zł/os.
Od sprzedaży przez konsulting do szkoleń, tak w skrócie można opisać jej drogę zawodową. Jako Field Manager w firmie handlowej, przez 4 lata zarządzała zespołem kilkudziesięciu sprzedawców. W czołowej polskiej firmie konsultingowej pełniła kolejno stanowiska: konsultanta, starszego konsultanta i managera zespołu Centrum Rozwoju Kadr. Była kierownikiem kilku projektów szkoleniowych i koordynowała pracę zespołów odpowiadających za przygotowanie i realizację wieloletnich programów, których celem był rozwój kapitału ludzkiego całych firm. Od ponad 6 lat przybliża studentom Uniwersytetu Ekonomicznego tajniki fundrasingu i zarządzania projektami. Ukończyła także Studium Podyplomowe Zarządzanie Projektami na poznańskiej Akademii Ekonomicznej. Posiada certyfikat konsultanta EXTENDED DISC®.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Firma „GAMMA” w pełni wywiązuje się ze swoich zobowiązań, jest elastyczna we współpracy i otwarta na informację zwrotną od klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji - od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300